Gå til innhold

Mister internett forbindelse. Dell XPS M1330.


jic

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg opplever til tider at jeg mister nett forbindelse. Det som skjer er hvis jeg f.eks sjekker hotmail, så får jeg opp melding om at jeg ikke har noen internett forbindelse. Hvis jeg refresher det i 5 min så fungerer det der og da, men hvis jeg da åpner vg.no så kommer jeg inn, mens på andre siden så kommer jeg ikke inn på hotmail.

 

Jeg har testet det på flere maskiner hos meg og det er kun min maskin, brodern har også xps 1330 og han opplever ikke samme feilen.

 

Noen som kan hjelpe meg, beklager dårlig formuleringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

du kan prøve og re-innstalere driverne for nettverks kortet ditt, eller oppgradere til de aller nyeste driverne som fins for din pc.

Bare gå til dell sin hjemmeside de legger ut nye drivere.

Dette pleier og fikse problemer for meg med en driver oppdatering.

Lenke til kommentar
du kan prøve og re-innstalere driverne for nettverks kortet ditt, eller oppgradere til de aller nyeste driverne som fins for din pc.

Bare gå til dell sin hjemmeside de legger ut nye drivere.

Dette pleier og fikse problemer for meg med en driver oppdatering.

 

 

Takk for tipset, oppdaterte driver og merker at det går fortere nå enn før, men inni mellom så tar det litt tid noen ganger, overlever med det tror jeg nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det kan være mye forskjellig som gjør at det går litt saktere. Internett hastigheten, servern informasjonen blir sendt fra, eller at pc-en din kanskje jobber med flere ting i bakgrunnen som setter nettsiden litt på vent.

 

Lykke til med pc-en og håper det fungerer bra for deg fra nå av.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...