Gå til innhold

Spille PC - Dell XPS 630


Anbefalte innlegg

de gyldne foreldre reglene:

 

ikke prøv og smisk hvis de er i dårlig humør!

lek nice boy til de ombestemmer seg!

hold fåredrag om data når de har fri og IKKE når de sitter og holder på med arbeid!

hmm... og ikke spreng hode dems med for mye info som GHZ overklokking (er lurt og nevne det litt)osv osv ;)

 

også ikke glem den andre folk liker å bruke penger på fotball utstyr klær osv men jeg vil bruke det på en data!

Endret av Submit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Prøv deg med: pappa jeg skal bli snill gutt og vaske rommet hver uke og få bedre karakterer hehe.

Vis ikke det går så får du gå ned på knær og si vær så snill.

 

Forklar at det fins andre hobbyer som er dyrere, og vis faren din har kjøpt noe nytt som er dyrt som han egentlig ikke har trengt den siste tiden dra fram dette og bruk det som egen unnskyldning hehe.

 

Forklar også at en så dyr pc kan vare i mange år i forhold til en billig pc som må kjøpes ny mye tidligere så det blir dyrere i lengden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du kan tracke orderen fra nettsiden dems men det vet du kanskje?

Bestillings status

 

Jeg har jo ingen DELL XPS lenger så jeg fåkke logget meg igjennom men vis du ringer til dell kundeservice vis du ikke får opp informasjonen du ønsket i bestillings status så ring hit til kundeservice

 

Spørsmål til kundeservice 23 16 22 98

Åpnings tider 9:00 - 16:00 Mandag - Fredag

Kundeservice

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

SKR schenker er et firma som driver med levering av pakker. Du har kanskje sett store lastebiler med Schenker på siden? dette er SKR Schenker.

 

Her er schenker sin tracking over pakker som de har kontroll over.

Schenker tracking

 

Du kan velge mellom og spore disse:

Avsenders referansenummer

Kolli-ID

Kjøpers referansenummer

Schenkers referanse

Fraktbrevnummer

Lenke til kommentar

Takk for svar Donnie..

 

Men jeg skjønner ikke hva jeg skal bruke fra fraktseddelen i søkemotoren til Schenker!

 

Jeg har følgende nummer å refere meg til: Ordrenummer, selgers ID nr, Customer Number og serial number. Jeg har ikke fått ett fraktseddel nummer i pakkesedlen. Ikke at det er så viktig, men er morsomt å se når pakken kommer og hvor den er :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Bare prøv alle nr i Schenker sin nettside og se om en av disse fungerer, vis ingen fungerer ring Dell sin kundestøtte og spør hvilket nr du skal bruke og hvordan du skal spore pc-en din.

 

Det er det aller letteste for du har riktig nettside for sporing men det du skrev passet jo ikke perfekt overens med det som Schenker har på sin nettside angående sporing av pakker.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

jeg vil tippe 2-3 dager for det er jo et godt stykke fra oslo og opp til tromsø, avhengig av hvordan den blir sendt om det er fly eller med bil så bestemmer jo det tiden også litt.

 

Men ekke så lenge igjen nå vil jeg tro siden den alt har ankommet Norge da går det nok fort oppover vårt langstrakte land hehe.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Fikk PCn idag, aldri hatt en så vanvittig god kvalitetsfølelse for ett produkt som når jeg åpnet pakkene idag.

 

Skjermen er ENORM, kabinettet er ENORMT og viftene er stillegående. Alt går vanvittig fort og enkelt i vista så langt, driver og installerer AoC og World in Conflict nå så da gjenstår det å se på ytelsen - Bekymrer meg ikke for fem flate øre.

 

Nok en gang vanvittig fornøyd med dell, 14 dager fra bestilling; Unormalt bra.

 

Jeg forstår nesten ikke at jeg har fått så mye bra utstyr for så "lite" penger, fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

De pc-ene er utrolig pene og se på det skal Dell ha.

Ingen slår XPS serien dems i design, de er jo raske vakre og veldig lydløse.

Veldig rask fraktid også må jeg si for det tar jo tid også og bygge en pc.

 

Gratulerer med den nye pc-en din.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

De tar nok fri på søndag men kan hende du kan få den i løpet av i dag (lørdag) vis du er heldig, vet at posten frakter ut ting ivertfall til utvalgte post kontor i helgen så kanskje du er heldig.

 

Men vis ikke må du nok vente til mandag. Ta masse bilder av den da fristende og se hvordan esken og innpakkingen og alt er. Så lenge siden jeg åpnet en eske med en pc i hehe, sist så var det bare masse vakre innpakkede deler.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...