Gå til innhold

Utbetaling med Sjekk


paxuh

Anbefalte innlegg

Jeg mottok et sjekk hos Escrow.com for en fullført handel. Jeg leverte inn sjekket til banken for en uke siden, men har ennå ikke mottat beløpet. Er det noen som vet om tidsperioden for utbetaling hos Escrow.com? Eller utbetaling med sjekk i andre sammenhenger..?

Endret av paxuh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekker tar normalt bare ett par-tre arbeidsdager før de skal være på konto. Kan ta noen dager ekstra dersom de vil sjekke utsteder litt nærmere først.

 

Dog kan det jo være at det tar litt lenger tid akkurat nå i fellesferien, men de er nok øyeblikk på konto :)

Lenke til kommentar

Det var en valutasjekk jeg mottok og dette kan sikkert være grunnen til at det tar lenger tid enn vanlig å få pengene inn på kontoen. Fellesferien kan selvfølgelig ha en del av skylden. Jeg var først usikker på om det kunne være svindel inni bildet, da det ble noe surr under innlevering av sjekket, men etter å ha vært i kontakt med banken i dag fikk jeg bekreftet at beløpet blir satt inn på min konto, uten at de kunne si noe ytterligere om hvor lang tid det ville ta. Uansett har det tatt irriterende lang tid, men jeg får vel smøre meg med enda mer tålmodighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...