Uncreative Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Nå leste jeg nylig at et stort pluss for å komme i WAR beta er å poste konstruktivt/være aktiv på WAR forums, men så har jo ikke WAR(eu?) noe offesielt forum, og så vidt jeg vet så kan man ikke logge inn på et av de mange fan forumene som feks warhammer alliance uten å registrere seg på sidene individuelt. Siden en foreksempel kan ha andre brukernavn etc på et annet forum enn på war-eu, det at WAR folkene ikke kan moderene slike fanforums (er det noen garanti at de aktivt leser diverse slike forum?) Virker iallefall veldig vanskelig for WAR community managers å få noe pålitelig info fra de mange forums. Ble litt rotete, men kan noen gi noen tips til hvordan en har en god kjangs på beta? Har allerede registert meg på war-europe.com og skal ha newspaper/beta signup.
Jext Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Nå er jo Guild Beta i gang, som er siste steget før de løfter NDA'en og kjører Open Beta. Open beta da enten helt åpen eller fileplanet subscribtion avhengig, så du kommer deg nok inn uten å poste rundt på forums. Guild betaen er jo kun for guilds som har lang historie innen MMORPG gaming såvidt jeg vet.
Kultom Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 (endret) Om du vil komme deg inn i "open" beta når det kommer så vil kan du forhåndsbestille spillet, dette skal gi deg garantert tilgang (Jeg har hvertfall fått min boks fra Komplett.no som det står at denne garanterer meg en plass i beta og en del koder som vistnok skal gi meg tilgang når de åpner for denne "open" beta, bonus items, og headstart når spillet går live som jeg mener er verdt penga i seg selv). Men er ikke sikkert alle webshops som har en ordning med GOA om at de får Beta nøkler. Så grav litt å finn ut hvem som kanskje gjør det. Eventuelt gjør som meg og ta sjansen på at Komplett.no sikkert gjør det i norge etterhvert. Endret 24. juli 2008 av kvitrafn
DirtyBit Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 (endret) det er jo collectors edition er det ikke? og den er utsolgt beste måten å komme inn i beta er å signe en guild nå for tiden, sjansen for å komme inn før "open beta" er minimal som newsletter subscriber, men du har jo alltids en sjanse og derfor ikke no grunn å ikke signe seg opp... er i closed beta selv, vært i et halvt år ca.. så det jeg vil anbefale deg er å prøve å fixe deg et exemplar som gir deg preorder kit kortet som gir deg en key som gir deg adgang til "open beta" som starter om ikke så lenge? (vetta søren når den begynner egentlig, og jeg har ikke lov til å diskutere det eller pga NDA) ser ut til at komplett har litt : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=350394 Endret 25. juli 2008 av MrDarkey
muminim Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Vil ikke kjøpe spillet før etter release eller forhåpentligvis beta så jeg vet hva jeg kjøper.
DirtyBit Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 men da får du bare sitte å vente da, eneste måten å komme inn i "open beta" er igjennom preorder...
Kultom Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Kommer sikkert noe "free-trial" om noen månder, eventuelt et buddy program. Så kan jo sikkert ordne noe her på forumet da.
muminim Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 men da får du bare sitte å vente da, eneste måten å komme inn i "open beta" er igjennom preorder... Siden du faktisk kan velge å "apply for open beta" så er det ikke tilfelle. Det jeg lurte på i denne tråen var hvilke forums warhammer aktivt så igjennom og litt mer info om det med posting.
Kultom Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Står ikke noe om open beta på min war-europe konto hvertfall. Jeg har bare fått søkt på beta plass. Men for Europa er det nok http://forums.freddyshouse.com/ forumet som det er snakk om hvis det er noe forum du skal ha tilgang på uten å være i betaen. WarhammerAlliance på den andre siden av dammen, du har community managers fra GoA og Mythic på begge de forumene så vidt jeg vet. Henger selv bare på WarhammerAlliance, som virker som en mye mer gjennomført side og ekstremt mye mer aktiv.
Sirius Cobra Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 (endret) Føler jeg må rette på han ene som mener at pre-order er den eneste måten å komme inn på open beta'en, det er den eneste garanterte måten å komme inn på Endret 26. juli 2008 av Sirius Cobra
muminim Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Føler jeg må rette på han ene som mener at pre-order er den eneste måten å komme inn på open beta'en, det er den eneste garanterte måten å komme inn på Jo, men så handlet jo denne tråen om hvordan øke sjangsen for å komme inn.
Kultom Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Men da er nok det beste å gjøre å holde seg oppdatert på hva som skjer på nyheten til Massively og hva som skjer på Warhammeralliance forumet, så får du nok en headsup på når den "åpne" betaen kommer. Men akkurat som med AoC så skal den jo visstnok ikke akkurat være åpen. Det blir nok noe Fileplanet/IGN greier + preorders. De trenger jo ikke akkurat hundretusenvis av testere og selv om jeg ikke har sett noen tall så trur jeg nok det blir noe som 15000-20000plasser i open beta, akkurat nok til å få fylt en server eller to og testet ytelsen på serverne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå