V-by Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Er ikke snus ulovlig i EU bortsett fra skandinavia? Eller jeg helt på jordet?
cmf Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 (endret) Hvorfor skulle dem slutte og selge snus idiotisk ^^ staten tjener så godt på snus og røyk kunne ikke tenke med at det ble slutt på det Endret 26. juli 2008 av cmf
Zandreu Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Er ikke snus ulovlig i EU bortsett fra skandinavia? Eller jeg helt på jordet? Du er vel ikke på jordet der..
Laughing Madcap Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 synes det ligger plastflasker overalt også. Snusen er det ikke bevist skader noe annet en tannkjøtt, så hvorfor fjerne det. Bare fordi det er tobakk?
xersess Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Tjo, blodårene skal bli smalare og tynnare ved bruk av snus har eg hørt, men ein dauer ikkje av det.
Laughing Madcap Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Det finnes en hel del teorier rundt det, og det skjer noe med blodet som kan være farlig hvis du trener samtidig. Men kreft farlig, tjo kun et e-stoff der som regnes farlig, men det finner du i matprodukt som ketchup i større grad. Men iallefall, jeg synes snus prisen skal senkes, bare fordi det er tobakk kan staten høvle inn penger så vi som betaler for snus skal betale for skadene hos røykere, det blir helt feil. Fler snusere mindre skade, jobb heller med å få vekk røyken. Grunnen til at det er ulovlig i mange land er at det er så mye nikotin så det regnes som narkotika.
o0 Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Ser for meg at trådstarter bare er en fjortis som vil skryte over at han snuser. Mest aktiv i: Counter-Strike ( 42 innlegg / 25% av dette medlemmets aktive innlegg ) Næmmen, hadde jeg rett? hahahha
Piratpjokken Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Heiheihei. Han berre blandar nynorsk og bokmål litt.Dessuten "mest aktiv i cs" er ingen god indikator på om han er fjortis eller ikkje, han er faktisk ny og da er ikkje 25% mykje i det heiletatt. Uansett, så er eg heilt imot å forby snus, røyk, alkohol, osv rett og slett fordi det ville ha vært idiotisk etter min meining. (konge argument) xersess, la meg fortelle deg en liten ting (ikke noe alvorlig egentlig): (mange av) Folka på dette forumet er noen pretensiøse, i det hele tatt pompøse drittsekker verden godt kunne klart seg uten.. (edit: ja, jeg går også delvis inn under denne gruppen i mange tilfeller. Men vit dette: Jeg er ikke i nærheten av eliten i denne gruppen) Til tråd: Håper, men det kommer aldri til å skje.. Da blir regjeringen lynsjet av snus/røykforbukerne her til lands. Men når "zombiedagen" kommer (ikke se på meg.. Se på fyren som nemnte det litt tidligere), så kommer ihvertfall røykmobben til å slite, i og med at de nesten ikke klarer å puste når det blir snakk om en liten spurt. Og snusfolk: Smil pent (om det i det hele tatt er mulig) Endret 27. juli 2008 av Petersk91
o0 Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 hvis de banner røyk eller snus så blir det bare som i usa når de bannet alkohol... det blir importert (les:smuglet) inn, og det blir mest sannsynlig enda lettere for mindreårige å få tak i...
Jan Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 hvis de banner røyk eller snus så blir det bare som i usa når de bannet alkohol... det blir importert (les:smuglet) inn, og det blir mest sannsynlig enda lettere for mindreårige å få tak i... Trenger ikke nevne USA. Det skjedde i Norge på den tiden også.
iNeo Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Nei sier jeg til forbud. I tillegg til det kunne de tillate bruk av cannabis. Maken til tullball at det er forbudt skal du lete lenge etter.
Sadfez Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Offtopic. Var det ikke snakk om at de skulle fjærne straff for bruk av cannabis? Endret 27. juli 2008 av Sadfez
Cluster1 Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Forby porsjonssnus - er lei av at folk kommer hjem fra danskebåten med en rull General porsjon til meg, når jeg har tegnet og forklart at jeg skal ha LØS!
Pilot_ Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Forby porsjonssnus - er lei av at folk kommer hjem fra danskebåten med en rull General porsjon til meg, når jeg har tegnet og forklart at jeg skal ha LØS! Ja, forby porsjonssnusen fordi folk ikke klarer å kjøpe riktig snus til deg. Kjempeargument.
Laughing Madcap Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Forby porsjonssnus - er lei av at folk kommer hjem fra danskebåten med en rull General porsjon til meg, når jeg har tegnet og forklart at jeg skal ha LØS! Ja, forby porsjonssnusen fordi folk ikke klarer å kjøpe riktig snus til deg. Kjempeargument. Det var sikkert serriøst.
xersess Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Offtopic. Var det ikke snakk om at de skulle fjærne straff for bruk av cannabis? I Norge? Tviler.. Men det er mange land hvor politiet ikkje blander seg
Aleks Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Ser for meg at trådstarter bare er en fjortis som vil skryte over at han snuser. Mest aktiv i: Counter-Strike ( 42 innlegg / 25% av dette medlemmets aktive innlegg ) Næmmen, hadde jeg rett? Syns du virker like fjortis som skal henge ut folk sånn som det der. Og det er faktisk ikke så dumt spørsmål i og med at snus er ulovlig i alle EU og EØS land unntatt Sverige og Norge som har fått lov til å fortsette med det.
Poseboen Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Nå lurer jeg litt på hvor i all verden du fikk denne ideen fra.
McBitch Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Må vi slutte å beskytte oss selv med en haug forbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå