RogueAlien Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 (endret) GiantBomb.com har endelig lagt ut sin nye nettside. Den er enda i betastadiet men er hittil veldig bra. For de som ikke vet det så er Giant Bomb et gamingnettsted laget i samarbeid mellom 4 av de store tidligere Gamespot editorene Jeff Gerstmann, Ryan Davis, Brad Shoemaker og Vinny Callavera. D Det fine med siden bortsett fra disse editorenes kjente erfaring er at alt kan editeres av brukerne. Det vil si at anmeldelser og alt annet kan ofte være skrevet av brukerne selv. Men det er selvsagt sjefene som modererer og godkjenner eller ikke det som er gjort. Siden har vokst noe helt sinnsvakt på bare de to(tre?)dagene som den har vært online og allerede fått over 10.000 registrerte medlemmer! Jeg ønsker selvsagt ikke å spamme eller stjele folk fra Gamer.no da det er også en bra site men jeg føler jeg bare må fortelle folk om denne sida. Her er linken: www.giantbomb.com Hvis du husker dem fra Gamespot og On The Spot og elsket dem der så burde du stikke innom! Endret 23. juli 2008 av RogueAlien
TronDoZY Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 (endret) tjaa, var det ikke han som fikk sparken siden han slakta Kane & Lynch? Endret 24. juli 2008 av TronDoZY
RogueAlien Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Skrevet 24. juli 2008 tjaa, var det ikke han som fikk sparken siden han slakta Kane & Lynch? Jo eller detaljene rundt hvorfor han ble sparket ble aldri gitt ut da. Men etter at han fikk sparken så dro mesteparten av de andre gode folka fra Gamespot også. Det er han og tre av de som har startet denne nettsiden nå. Og den er bare rå.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Etter alt pratet om siden mens den i hovedsak var en blogg, er jeg litt skuffet over hvordan siden nå ser ut. Synes den var skuffende plain og hadde et ganske døllt utseende. Får dog håpe de gjør opp for det med godt innhold, da kan jeg overse såpass trivielle ting kjapt.
Book Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg vil ikke si den er plain. Helt ufattelig hvor mye og hvor enkelt det er å redigere siden. Verktøyene de gir deg er ganske bra. Dette er jo en "community" side og er ikke ment å være slik som feks gamer.no.
Jext Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Har ventet i spenning mens de har laget siden og må si jeg er positivt overrasket. Det blir en slags enorm spillwiki blogg, og brukerne har allerede lagt inn tonnevis av informasjon. The Giant Bombcast er også min favoritt spill-podcast, har alltid vært glad i å høre på Jeff Gerstmann, Ryan Davis og Brad Shoemaker snakke om spill, og humoren er på topp.
RogueAlien Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Ja den siden må alltid sjekkes hver dag fra nå av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå