Gå til innhold

Den perfekte smartmobil


Anbefalte innlegg

htc touch er smartmobil, iphone er lekemobil(ikke at det trenger å være noe galt i det hvis det er det man vil ha)

 

Feil. iPhone er en dings med ringefunkjson. HTC Touch er en telefon med ett tregt Microsoft OS ;)

Men det trege Microsoft OS'et tillater hvertfall multitasking, og installasjon av masse programmer.

 

Multitasking ja. Vet ikke om du har fått det med deg, men det finnes hundrevis, kanskje oppunder tusen programmer og spill til iPhone nå. Første gen. vel å merke.

 

Windows Mobile har eksistert i mange år. iPhone og dens OSX kom i fjor.

 

Ja, jeg vet at det finnes tusenvis av programmer og spill til Windows Mobile. Har selv en HTC Touch. Men problemet med WM er at det finnes mange modeller med ulik oppløsning på skjermene. Har du en WM telefon med VGA skjerm, så har man ikke samme type utvalg som de modellene som har QVGA. Har man en med 320x320 oppløsning, ja, da har du jammen meg kjøpt katten i sekken.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg leter etter en smartmobil med alt. Dvs bra camera, wifi, super 3g, touchscreen, gps (og kansje fulltastatur) OSV

Iphone 3g får jeg vell bare om jeg med netcom abedomang så den kan jeg desverre ikke ha. Jeg vill ha en mobil som er litt avansert og har mange muligheter.

Noen kompisser av meg har HTC tytn 2 eller noe sånt. den synnes jeg var noe, men jeg kan ikke ha samme mobil som demm. må ha en bedre ;) Penger ar jeg mye av så ikke tenk så mye på det.

 

du kan bryte netcom abbonetmentet etter en måned og totalprisen blir da kr. 4189 for 8 gb modellen og kr 5089 for 16gb modellen.. :)

post-166528-1217322486_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå ville vel trådstarter også ha et godt kamera på mobilen, og da er ikke akkurat iPhone noe å anbefale med sine 2 megapixler ;)

 

Jepp. Vet ikke hvordan vi klarte å få til en disjusjon rundt iPhone. Men men.. iPhone er nok ikke hva trådstarter er ute etter.

 

Men kan du, trådstarter svare på hvilket OS du foretrekker? Symbian? Windows Mobile?

Lenke til kommentar
Da ville det kosta sikkert 10-15tusen for mobilen da, også den er sikkert operatørlåst.

 

når du har kjøpt deg fir fra et abbonement har ikke operatøren noen rett til å tvinge deg til å bruke dem som operatør lenger, du kan ringe dem og be om en kode som du bruker for å låse opp mobilen. fullt lovlig. prisen blir da på 4189kr for 8 gb og 5089 for 16 gb ;)

Lenke til kommentar

Ja min feil, noen som rettet på meg tidligere :p

 

 

Nå ville vel trådstarter også ha et godt kamera på mobilen, og da er ikke akkurat iPhone noe å anbefale med sine 2 megapixler ;)

 

 

nå er det faktisk sånn at megapixler ikke har alt å si.. iphone har ganske god optikk og kan fint måle seg mot 3,2 megapixlersklassen

 

Etter hva jeg har hørt er kameraet til iPhone veldig dårlig, og det har ikke auto focus.

Men jeg har ikke prøvd det, så kanskje jeg tar feil.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Men nå er nå det en ting han vil ha, et bra kamera, og etter det jeg har hørt så er kameraet til diamond og pro mye bedre enn iPhone. Auto fokus og 1,2mp mer.

 

Joda. Tviler ikke at kameraet på de er bedre. Men det beste mobilkameraet er fortsatt ingenting å snakke om i forhold til ekte kameraer. For å være ett mobilkamera, så er det sikkert ikke så gale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...