Gå til innhold

Den perfekte smartmobil


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg leter etter en smartmobil med alt. Dvs bra camera, wifi, super 3g, touchscreen, gps (og kansje fulltastatur) OSV

Iphone 3g får jeg vell bare om jeg med netcom abedomang så den kan jeg desverre ikke ha. Jeg vill ha en mobil som er litt avansert og har mange muligheter.

Noen kompisser av meg har HTC tytn 2 eller noe sånt. den synnes jeg var noe, men jeg kan ikke ha samme mobil som demm. må ha en bedre ;) Penger ar jeg mye av så ikke tenk så mye på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, orka ikke skrive alt sjøl så fant dette på ITpro:

Selv om NetCom låser sitt SIM kort til telefonen, og binder opp nummeret ditt til en ett-års avtale, er det egentlig ingenting som hindrer deg i å bryte denne avtalen. Når du ikke lenger er kunde, ved å bryte kontrakten og tar smekken for dette, plikter NetCom å både tilby deg en kode som frigjør telefonen til bruk med andre operatørers SIM-kort, samt at de må frigjøre nummeret ditt.

 

Har du for eksempel et Telenorabonnement og et GSM-nummer du har brukt i alle år, er dette måten å gjøre det på: Bestill en iPhone med ønsket abonnement, og viktig, et nytt nummer. Du må betale for minst en måneds abonnement, men kan bryte avtalen allerede når du har telefonen i hånda. Hvilket abonnement du velger er egentlig likegyldig; se heller på hvilken iPhone du ønsker deg, 8GB eller 16GB. Gebyret du betaler for å bryte avtalen med NetCom ved det minste abonnementet og en 8GB iPhone kommer på 4289 i følge VG Nett. Prisen for en 16GB iPhone ligger på 5189 kr ved billigste abonnement.

Endret av treningsdagboka-com
Lenke til kommentar

iPhone 3G uten abb. koster ca. 4300,-

 

Telefon: 1.390,-

iTalk Small: 399 mnd i én mnd.

Bruddgebyr: 2500,-

 

Totalpris: 4289,-

 

Så nei, den koster ikke 10-15000kr.

 

Velger du å beholde iTalk Abb. så vil totalprisen for 1år (hvis du holder deg innenfor de inkluderte minuttene/sms/MB) bli 6.178,-

 

Edit: Skriveleif

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
Da så, men det koster fortsatt 10-15k for mobilen, men vis ikke penger er et problem, så kanskje.

Men jeg trur touch pro er bedre, men det er smak og behag.

 

hvorfor tror du det når jeg sier deg at den kommer på 5000,- :p

 

hva som er beste mbil vet ikke jeg, men det er en anne sak ;)

 

Åja, leste ikke alt :p

Leste bare det første der, men trudde man måtte betale mer i gebyr, noe lignende det den koster for 12mnd med abonnement.

Lenke til kommentar
htc touch er smartmobil, iphone er lekemobil(ikke at det trenger å være noe galt i det hvis det er det man vil ha)

 

Feil. iPhone er en dings med ringefunkjson. HTC Touch er en telefon med ett tregt Microsoft OS ;)

Men det trege Microsoft OS'et tillater hvertfall multitasking, og installasjon av masse programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...