Gå til innhold

Forholdet med dama blir bedre etter en relativt stor nedtur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst, hu har vært som en robot som jeg har eid og styrt. Hu har aldri sagt sin egen mening eller hva hu tenker, føler eller mener, og da har ikke jeg hatt noen anelse om hva hu har villet, og jeg har gjort som jeg ville selv.

 

Forskjellen mellom det jeg gjorde og det hu gjorde er at jeg gjorde det én gang og angra. Og i tillegg var det hu jenta som la ann på meg, ikke motsatt. "Dama mi" har gjort det flere ganger med samme person på en veldig intim måte. For å si det på engelsk: I had sex, she made love.

Må si jeg ble passe sjokkert over at du la ut ALT her.

 

Btw, leste ikke alt.

Det må være quote of the year.

 

Forresten, hvis det er så enkelt å kjenne meg igjen: Hvem er jeg?

 

Kommer ikke til å drepe henne, for jeg er faktisk et rasjonelt menneske, men jeg kan jo ikke denge henne, så hva ellers skulle jeg hatt som "det værste av det værste"?

 

Det med facebook er jo såklart ikke hovedgrunnen til at jeg ville gifte meg, men det hadde vært kult å ha engaged der.

 

Ang det med jul, så tør jeg ikke å vedde mot deg. Hvis hu ikke endrer seg drastisk, kommer ikke jeg til å ville ha noe med henne å gjøre

Lenke til kommentar

Jeg er mye rart jeg, jeg er sjalu, jeg er aggresiv, jeg forventer at folk "følger reglene". En ting jeg IKKE er, er en som ville skada dama mi. Selv om tanken såklart har streifa skallen min(hvis det er et uttrykk), men jeg ville ALDRI gått så langt. Jeg har da grenser jeg og!

 

Har forøvrig nesten tilgitt hu nå, så tror kanskje ting forbedrer seg. Take that, marlboro! :)

Lenke til kommentar

Sånn, nå har jeg kalt hu olauf i stedet slik at hu ihvertfall ikke blir gjenkjent.

 

Vil dere virkelig vite hvem jeg er og hvem hu er? Har det noe å si? Skal jeg drite i kallenavn og slikt?

 

*Navn sensurert* Begge to bor i *sensurert*. Bedre nå? Kanskje noen kjenner oss?

 

EDIT: Har aldri hørt om at noen jeg kjenner holder til her, og jeg er den mest geeky av alle vennene mine, så sjansen for at noen jeg i det hele tatt har møtt på gata eller hva enn gjenkjenner meg her, er utrolig liten. Og hva har det å si? Så godt som alle vennene mine veit det meste om saken uansett. Har bare et ord som beskriver situasjonen. CARE

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

dritbra lesestoff hvertfall, det må jeg si! ramla plutselig innpå tråden ettersom det var den siste oppdaterte når jeg logga inn, og lette vel heller egentlig ikke etter en slik tråd. Men anyways, fikk noen brae innspill tidligere i tråden hvor det var snakk om hvorvidt du var en tøffel eller ikke, og om det var pga. det at forholdet begynte å sige litt. Har begynt å skli litt nedover dalen der selv (sier ikke at du gjorde det), og gikk vel litt mer opp for meg at det ting ikke fungerer om man detter ned i tøffelhelt-dalen. Så sånn sett, takker ^^

Lenke til kommentar
Sånn, nå har jeg kalt hu olauf i stedet slik at hu ihvertfall ikke blir gjenkjent.

 

Vil dere virkelig vite hvem jeg er og hvem hu er? Har det noe å si? Skal jeg drite i kallenavn og slikt?

 

Karoline Berg og Aleksander Jensen. Begge to bor i Tromsø. Bedre nå? Kanskje noen kjenner oss?

 

EDIT: Har aldri hørt om at noen jeg kjenner holder til her, og jeg er den mest geeky av alle vennene mine, så sjansen for at noen jeg i det hele tatt har møtt på gata eller hva enn gjenkjenner meg her, er utrolig liten. Og hva har det å si? Så godt som alle vennene mine veit det meste om saken uansett. Har bare et ord som beskriver situasjonen. CARE

 

Jeg kjenner dere ikke og gir blaffen i om du vil være anonym eller ikke. men tenkte jeg skulle si ifra, siden du tidligere i tråden poengterte at du var her inne på anonym bruker.. Men syns du er tøff som legger ut så mye detaljer her, håper det hjelper deg å lufte tankene her. Og bra at historien hjelper andre!

Lenke til kommentar

Har fått lufta mye, og er glad for alle råd jeg fikk:) Godt å høre at jeg i det minste har bidratt med litt god lesning. Kan gi ut en liten update i oktober, på bursdagen min, så kan vi se om det har skjedde noe spennende til da:)

 

Har forresten sendt melding til han gutten nå, og fikk et meget voksent og argumenterende svar tilbake. Han visste tydeligvis ikke om meg.

 

 

Forteller:

Og intrigene fortsetter i hotell tromsø. Følg med i neste episode for å finne ut hva som skjer! :p

Lenke til kommentar

Good Stuff!

 

Steike meg beste eg ha lest p lenge :!:

 

Må nesten få legge til et par ord;

 

1. Hon knulla en anna = FUCK HER!!!! :glare:

2. Du vil banke opp alle som kyssa/knulla hon= honna feil(tragisk av deg foresten)

= FUCK HER!

3. Du trur ingen vil kjenne deg igjen her innne? Skal vi sjå, en familie som har 2 hus, 2 sykla 3 dobbel lønn osv. osv f.eks, i tromsø, sikkert ikje so vanskli å finne det ut..

4. Du vil FORLOVE DEG i en alder av 18?! nei, nei, nei...ehm, fuck her? :wee:

Lenke til kommentar

Er enig i at det som skjedde er/var helt urimelig. Hadde han vært her nå, ville jeg mest sannsynligvis dengt dritten ut av han. Hva mente du med at noe var tragisk av meg? Hva/hvorfor var tragisk?

 

Ingen kommer til å kjenne meg igjen her inne. Ingen jeg kjenner(som jeg bryr meg merkverdig om meninga til) holder til her, og uansett, kan jeg ikke si at sjansen for at noen skal kjenne meg igjen i tromsø er spesielt stor. Bor tross alt ikke der. Saken er den at jeg henger ikke i den delen av samfunnet som befinner seg på denne siden, og hvis jeg hadde gjort det, så hadde det vært ett fett for meg om de visste at jeg hadde problemer med dama eller ikke.

 

men OnT, så tror jeg ikke at ting kommer til å bli som det var. Hu blir nok aldri den lille jenta mi igjen, og jeg tror ikke jeg kommer til å stole helt på henne enda. Er fortsatt "on hold", hvis jeg kan si det sånn. Skal dog prøve og se hvordan det går ... selv om jeg trenger en pause først.

Lenke til kommentar

Da er showet over for denne gang, og tråden stenges.

 

Det viser seg at trådstarter muligens har to brukere her inne (nevner det i innlegg nr. , noe som vil bli gransket. Navn vil også bli sensurert fra denne tråden.

 

MVH

 

KVTL

 

Da er showet over for denne gang, og tråden stenges.

 

Det viser seg at trådstarter muligens har to brukere her inne (nevner det i innlegg nr. 27), noe som vil bli gransket. Navn vil også bli sensurert fra denne tråden.

 

MVH

 

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...