L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Dette bildet er ikke tatt av meg, men av min bror. Bildet kalles "Gleder i solen" og ble tatt på mc-treffet "Træff på toppen". Vennligst kritiser, applauder, skryt og riv det fra hverandre. PS: Hadde ikke noe prgramvare for å få redusert størrelsen her og nå så har latt en nettside ta seg av den biten. Det kan muligens ha forringet kvaliteten.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Synes det var et stilig bilde, vikingfjorden frista litt Men ville prøvd å fokusere litt nærmere kanskje så de gule og svarte tingene i bakgrunnen ikke kom med.
von-schnellfahrer Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Egentlig er dette et motiv som har potensialet, men personlig syntes jeg kanskje du bør legge ned litt mer arbeid (tid) i bildet før du slenger det ut på bildekritikk....!! PS! skulle jeg ta feil i siste del av setningen over, beklager jeg
tomsi42 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Aaaaaaaaaaaaaaaargh! Jeg fikk vondt i hodet alt Jeger og pils er en god men farlig kombo. Det som trekker ned her er rotet i toppen av bildet - der skulle du tatt grep og ryddet lit for du tok bildet. Du kan prøve en å croppe det. Tom
k.n.b Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Siden "rotet i toppen" er med, fikk vi jo endelig se en skikkelig anvendelse av et oppblåsbart lekebasseng for en gangs skyld. Ser ut som noen viktige ingredienser for et MC-treff er til stede i alle fall.
Carny Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Rent teknisk syns jeg bror din skulle komt seg litt nærmere motivet. Syns fargene ble litt tamme. "Fristelser i solen", mener du vel? Så farlig godt ut, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå