tomsi42 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Et lite forsøk på landskapsbilde ... Er kanskje ikke verdens meste spennende motiv, så jeg tror spørsmålet blir mer om farger osv er OK. 1/640s, f/8, 53mm, ISO 200 Tom
von-schnellfahrer Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Som du også sier er nok ikke dette det beste motivet du har tatt bilde av. Angående farger, personlig ville jeg heller sett litt mer "aggresive" skyer, samt en litt tydlligere åker...
k.n.b Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Fargetonene i enga er fine nok de Tomsi42, liker også den kirken som dukker opp i bakgrunnen. Men som ellers påpekt faller himmelen litt i gjennom. Ikke lenge siden jeg var en tur til Jylland selv, litt lenger nord riktignok. Det skal være sikkert at det er mange fine landskapsmotiver rundt omkring der...
PMnormal Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Det gir meg deilige ferieminner fra barndommens bilturer til Danmark, men bildet i seg selv gir meg ikke noe særlig. Det blir som du selv skriver litt kjedelig og innholdsløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå