Gå til innhold

Flashe Samsung i900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei

 

bestilte fra www.whymobile.com, det gikk greit. Måtte sende noen mail fram og tilbake da de ikke hadde sendt tlf til Norge før. fikk litt høyere frakt enn det som står på sidene deres. de satte ned prisen til 200 singapore dollar(litt under 800 kr)på sendingen, så momsen i Norge ble lav.

 

Har brukt litt tid på å lære meg til denne tlf, da det er en stor forskjell en windows tlf og N95. kommer seg nå og liker den bedre og bedre.

 

Tlf kan henge seg opp/meget sein, om jeg har mange prgrammer oppe. dette skjer ikke ofte, så det er ikke noe stort problem. har også blitt lettere å skrive med den, det tok litt tid.

 

Fulgte med et navigasjons program med tlf, så ikke noe særlig på det(tror det kun var kart for asia). Har installert Garmin XT, det fungerer meget bra.

 

Tlf kommer også ferdig installert med både Explorer og Opera. Er meget forøyd med Opera.

 

 

Trodde tlf skulle ha bedre batteri tid, med mitt bruk må jeg lade hver natt. bruker tlf til det meste. Mail, navigasjon, ringe, sms og internett. spesielt navigasjons delen trekker svært mye strøm.

 

Alt i alt blir jeg mer og mer fornøyd

Lenke til kommentar

Da har jeg bestillt meg en fra hong kong. Håper den kommer snart :):)

 

Men noen som har klart å finne ut om det finnes norsk ROM for denne enda?

 

Går det eventuellt ann å legge inn en htc diamond rom å få TouchFlo 3d, eller får jeg klare meg med SPB Mobile Shell 2 i stedet?

 

Har dere noen tips til gode windows Mobile programmer jeg bør installere?

Lenke til kommentar
Hvordan blir det i fremtiden når for eksempel windows mobile 7 kommer ut. Er det da mulig å få dette på mobilen?

Vil bare vite...selvom det blir sikkert aktuelt med en ny mobil når den tiden kommer.

Ja, du kan innstallere WM 7 når dette kommer. Gleder meg, har sett litt på det og v.7 ser virkelig stylish ut. Dette er fremtidens mobil =D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det mulig å legge inn brukegrensnittet til htc diamond på denne omnia mobilen?

 

Var og så på HTC diamond telenfonen, jeg må jammen si at jeg likte ganske godt grensesnittet på den. Men jeg har samtidig sååå veldig lyst på den samsung omnia i stedet. På grunn av sin større skjerm.

Lenke til kommentar
Er det mulig å legge inn brukegrensnittet til htc diamond på denne omnia mobilen?

 

Var og så på HTC diamond telenfonen, jeg må jammen si at jeg likte ganske godt grensesnittet på den. Men jeg har samtidig sååå veldig lyst på den samsung omnia i stedet. På grunn av sin større skjerm.

 

 

Ser ut som det er mulig å få til om man kombinerer det med SPB Mobile Shell 2.1, SPB koster i utgangspunket litt penger, men sett flere "gratis" versjoner.

http://samsung-resource.blogspot.com/2008/...e-for-your.html

 

Har ikke prøvd dette så vet ikke om det funker.

Har nå prøvd den, får denikke til funke. ser på nett at det finnes andre shell også

 

Samsung har lagd en side for å oppgradere I900, her er enda Norge ikke kommet som et alternativ, men det bør vel dukke opp snart da datoen for lanseringen her til lands nærmer seg

http://www.samsungmobile.com/promotion/omnia/index.jsp

Endret av i900
Lenke til kommentar

TAKK! hahaha gleder meg til den havner i hånda mi!

 

Er det mulig å legge inn brukegrensnittet til htc diamond på denne omnia mobilen?

 

Var og så på HTC diamond telenfonen, jeg må jammen si at jeg likte ganske godt grensesnittet på den. Men jeg har samtidig sååå veldig lyst på den samsung omnia i stedet. På grunn av sin større skjerm.

 

 

Ser ut som det er mulig å få til om man kombinerer det med SPB Mobile Shell 2.1, SPB koster i utgangspunket litt penger, men sett flere "gratis" versjoner.

http://samsung-resource.blogspot.com/2008/...e-for-your.html

 

Har ikke prøvd dette så vet ikke om det funker.

Har nå prøvd den, får denikke til funke. ser på nett at det finnes andre shell også

 

Samsung har lagd en side for å oppgradere I900, her er enda Norge ikke kommet som et alternativ, men det bør vel dukke opp snart da datoen for lanseringen her til lands nærmer seg

http://www.samsungmobile.com/promotion/omnia/index.jsp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...