Gå til innhold

Hardware.no t-shirts

Ville du kjøpt en HW.no t-shirt hvis dette var tilgjengelig?  

1. 1. Ville du kjøpt en HW.no t-shirt hvis dette var tilgjengelig?

• Nei, hva skal skal jeg med det?
      22
    • 150 kroner hørtes dyrt ut
      25
    • Helt klart
      81

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en boxershorts?.Med HW-logoen på fremsiden,kunne man kanskje dratt noen damer på det også....

Eventuellt en IDE-kabel som erstattning for den vanlige tråden på stringtruser?!?!. :shrug:

Men en skjorte hadde også vært kult forsåvidt....

Skrevet

Usett og uten å vite kvalitieten vil det være uaktuellt å gjøre et kjøp.

Vil anbefale dere å lage et utsnitt på hvordan de vil se ut.

Samt å forvisse dere at skjortene er av god kvalitet slik at de holder over "2" vask. Ingen som gidder å kjøpe en t-skjorte for å henge på veggen!

150,- høres ut som et godt kjøp så lenge at portoen er med i prisen.

Gjest Slettet+891234
Skrevet

Jeg vil ha, er nok ingen stor OK'er selv, så en HW skjorte ville passa bedre. Men går nok for begge hvis jeg få sjangsen...

Skrevet

Hadde vært nice om det var litt kvalitet og om de var gode å ha på seg. Jeg veit at litt ålreit koster, men jeg viiiil ha sånn tennis-skjorte med krave og hele greia. :D

... da kjøper jeg TO!

Skrevet

Hva med å ha en bluescreen foran på t-shirten og logoen på ryggen? Det hadde vært noe...og som en nevnte her...IKKE ha bare XL og XXL!!!! Det finnes folk her som også passer inn i en M eller S!

Skrevet
Husk å lage fler enn en type pls... Liker å ha et utvalg, så man kan velge mellom en to-tre forskjellige typer :) Ikke bare farger. Finn på noe kreativt :)

Huff, det kan bli dyrt for meg, jeg liker nemlig å ha _alt_! :D

(alt av sånne ting altså)

Skrevet

Det hadde vært knall, helst svart eller hvit med Hw-logoen på ryggen og en liten en fremme på brystet. Og pass på at dere får tak i noen med størrelse L! :yes:

Skrevet
Hva med å ha en bluescreen foran på t-shirten og logoen på ryggen? Det hadde vært noe...og som en nevnte her...IKKE ha bare XL og XXL!!!! Det finnes folk her som også passer inn i en M eller S!

Blåskjerm er urutinert! Bruuukerfeil... eller dårlig pc! :lol:

Skrevet

Jeg kjøper t-skjorte, 150,- er en bra pris ettersom det støtter "fritidsaktiviteten" min ;)

Fikk overklokking.no t-skjorta i dag, den var kul og god å ha på seg og. Prøv å få til noe lignendes den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...