Gå til innhold

Kom med forslag til ps2 spill


Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei

 

Om en og en halv uke skal jeg på ferie til Kristiansand, og da skal selvfølgelig enkelte spill butikker besøkes. Blant annet Gamezone (Kom gjerne med forslag til flere butikker)

Siden det ikker så mange ps3 spill jeg har lyst på i disse dager har jeg bestemt meg for og se litt på ps2 spill, siden jeg har 60 gb versjonenen av ps3. Har ikke spilt mye på ps2 før så har sikkert gått glipp av noen godbiter.

Kravene er at spillene må funke på ps3 60 gb. Er ikke interresert i fps spill.

Takker så meget for gode forslag :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Om en og en halv uke skal jeg på ferie til Kristiansand, og da skal selvfølgelig enkelte spill butikker besøkes. Blant annet Gamezone (Kom gjerne med forslag til flere butikker)

Siden det ikker så mange ps3 spill jeg har lyst på i disse dager har jeg bestemt meg for og se litt på ps2 spill, siden jeg har 60 gb versjonenen av ps3. Har ikke spilt mye på ps2 før så har sikkert gått glipp av noen godbiter.

Kravene er at spillene må funke på ps3 60 gb. Er ikke interresert i fps spill.

Takker så meget for gode forslag :thumbup:

 

Final Fantasy XII

God Of War 2

 

Disse to funker iallefall på PS3 du kan også sjekke ut God Of War men er usikker på om dette funker.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
Final Fantasy XII

God Of War 2

 

Disse to funker iallefall på PS3 du kan også sjekke ut God Of War men er usikker på om dette funker.

 

Har faktisk sett litt på God of War 2, Final Fantasy XII så bra ut det å, billige var de også. Har Gamezone samme priser i butikk og i nettbutikk?

Er Gran Turismo 4 noe og satse på? Hva med Buzz spillene til ps2 funker de på ps3? Har de online støtte? Trenger man buzzere eller kan sixaxis brukes?

Lenke til kommentar

Veldig få PS2-spill som har noen god onlinefunksjonalitet.

 

GT4 er et glimrende spill. Mange timer med moro hvis du er glad i bil og bilspill.

 

Usikker på om Buzz fungerer på PS3. Du trenger uansett de spesielle kontrollene. Det burde forsåvidt funke, da kontrollene kun er USB.

Lenke til kommentar
Veldig få PS2-spill som har noen god onlinefunksjonalitet.

 

GT4 er et glimrende spill. Mange timer med moro hvis du er glad i bil og bilspill.

 

Usikker på om Buzz fungerer på PS3. Du trenger uansett de spesielle kontrollene. Det burde forsåvidt funke, da kontrollene kun er USB.

 

Funker G25 med GT4?

Lenke til kommentar

i tilegg til det som er nevnt tidligere vil jeg nevne to gamle spill:

 

SSX3

Mercenaries.

 

 

ssx3 = snowboard spill hvor målet ditt er og vinne alt som går ann på ett gigantisk fjell med vanvittige og kule baner.

 

mercenaries = GTA lignende spill satt i nordkorea hvor du skal drepe og sprenge alt til himmels for penger.

Endret av Frozt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...