Gå til innhold

Har du fått invite til WOTLK beta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Topic sier: Har du fått invite til WOTLK beta?

 

Jeg svarer ærlig at jeg fikk det idag...

Ta deg tid til å lese topic før du kommer med sånne dumme kommentarer. Prøv og styr sjalusien din. Hvorfor i allverden skall jeg ha behov for og bevise det for deg?

Men men du får tro hva du tror :)

Endret av bjorns_1
Lenke til kommentar
"jaja, tro hva du vil" er i mitt hode ganske standard å si om du later som om du har gjort noe, eller noe i den duren, som ikke er sant.

 

haha, er så gull å si at du har fått betatilgang, for så å si at du ikke trenger å vise screenshot. gg

Lenke til kommentar
"jaja, tro hva du vil" er i mitt hode ganske standard å si om du later som om du har gjort noe, eller noe i den duren, som ikke er sant.

 

haha, er så gull å si at du har fått betatilgang, for så å si at du ikke trenger å vise screenshot. gg

 

Hva er vitsen av og vise screenshot? når jeg ser disse sjalue fjortisene her gidder jeg ikke engang nevne om jeg har fått eller ikke fått beta key koser meg heller med min brad nye DK =)

 

also trur du ikke fåt beta key osv hvis du har vært banna før

 

BTW in your FACE! gå og grin nå

 

 

 

still sa ikke at jeg hadde fått den.. bare viste at det er snedt ut betas

post-117383-1216798342_thumb.jpg

Endret av Tirehu
Lenke til kommentar
Hva er vitsen av og vise screenshot? når jeg ser disse sjalue fjortisene her gidder jeg ikke engang nevne om jeg har fått eller ikke fått beta key koser meg heller med min brad nye DK =)

 

also trur du ikke fåt beta key osv hvis du har vært banna før

 

BTW in your FACE! gå og grin nå

Tror du bør roe deg ned litt. Det bilde du har der ligger på førsteside av MMO-Champion ;)

Lenke til kommentar
"jaja, tro hva du vil" er i mitt hode ganske standard å si om du later som om du har gjort noe, eller noe i den duren, som ikke er sant.

 

haha, er så gull å si at du har fått betatilgang, for så å si at du ikke trenger å vise screenshot. gg

 

Hva er vitsen av og vise screenshot? når jeg ser disse sjalue fjortisene her gidder jeg ikke engang nevne om jeg har fått eller ikke fått beta key koser meg heller med min brad nye DK =)

 

also trur du ikke fåt beta key osv hvis du har vært banna før

 

BTW in your FACE! gå og grin nå

 

Lol, nice troll. Not :p

Lenke til kommentar
Fikk key i natt, men ser ut som Blizzard har glemt å legge til en måte for oss europeere å lage en temp-account, så jeg har ikke spillt det enda :S

 

edit: Jeg var på BWWI for dere tvilere som lurer

 

Lage temp account? Du oppgraderer jo bare din nåværende til wotlk - beta, benytter bare ' upgrade account valget i launchern etter installasjonen feks.

 

[edit] der er du jo kommet et lite stykke videre ser jeg :p

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
var på WWI :)

 

kommer fortsatt ikke inn :(.

prøve igjen i kveld da..

Er noen problemer hos Blizzard. Så vidt jeg vet ligger alt av beta serverene i US også.

Edit: Fikk en mail fra Blizzard i stad, men fant fort ut at det var charen min som hadde blit banna.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...