Gå til innhold

360 Premium 20gb HD, 13gb igjen 2 timer etter at jeg startet opp for første gang!?


Shifty

Anbefalte innlegg

Vel. Plugget inn boxen og internett osv, og lastet ned nødvendige updates pluss patch til GTA IV. Plutselig har jeg bare 11GB igjen. Gikk inn på memory og fant ut at det allerede lå en del XBLA spill inne på disken (kjøpte konsollen ny fra Komplett). Slettet disse og alle themes, men jeg har fortsatt bare rundt 13GB ledig. Hvorfor? Nekter å tro at firmware pluss GTA-patchen er på 7GB, spesiellt ettersom disse kun tok 1-3 minutter å installere. Noen som kan tenke seg hvorfor jeg bare har 13GB ledig? Eneste som ligger på memory nå er to savefiles til GTA4 som ligger på 1MB tilsammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xboxen har reservert så og så mange GB til eget bruk, for å legge inn musikk,patcher etc. Man føler seg litt snytt ja ;)

WoW!

 

Så mye?

 

Steik, jeg vuderte å fly opp på elkjøp å kjøpe meg en sånn xbox 360 pakke med headsett og noen spill for 2,8k ,men den var det også bare 20 gig på... tenkte det var lite (Med tanke på ps3n min med 40 gig sliter litt med plass(Vet,jeg kan bytte ut hddn)), men nå så sier du at jeg igrunn får 13 gig bare :O

 

Jeg tror jeg venter litt til den derno 40(eller 60?) Gigan kommer til norden :\ for samme pris som 20 gign.(MS sa de skulle gjøre det i usa, men sa ingen ting om resten av verden)

Lenke til kommentar
Xboxen har reservert så og så mange GB til eget bruk, for å legge inn musikk,patcher etc. Man føler seg litt snytt ja ;)

WoW!

 

Så mye?

 

Steik, jeg vuderte å fly opp på elkjøp å kjøpe meg en sånn xbox 360 pakke med headsett og noen spill for 2,8k ,men den var det også bare 20 gig på... tenkte det var lite (Med tanke på ps3n min med 40 gig sliter litt med plass(Vet,jeg kan bytte ut hddn)), men nå så sier du at jeg igrunn får 13 gig bare :O

 

Jeg tror jeg venter litt til den derno 40(eller 60?) Gigan kommer til norden :\ for samme pris som 20 gign.(MS sa de skulle gjøre det i usa, men sa ingen ting om resten av verden)

 

Du får jo 360 Elite med 120GB til 2800kr.

Lenke til kommentar
Xboxen har reservert så og så mange GB til eget bruk, for å legge inn musikk,patcher etc. Man føler seg litt snytt ja ;)

WoW!

 

Så mye?

 

Steik, jeg vuderte å fly opp på elkjøp å kjøpe meg en sånn xbox 360 pakke med headsett og noen spill for 2,8k ,men den var det også bare 20 gig på... tenkte det var lite (Med tanke på ps3n min med 40 gig sliter litt med plass(Vet,jeg kan bytte ut hddn)), men nå så sier du at jeg igrunn får 13 gig bare :O

 

Jeg tror jeg venter litt til den derno 40(eller 60?) Gigan kommer til norden :\ for samme pris som 20 gign.(MS sa de skulle gjøre det i usa, men sa ingen ting om resten av verden)

 

Du får jo 360 Elite med 120GB til 2800kr.

 

 

Vet, fant det ut like etter jeg postet den meldingen xD

 

Fant den på komplett, og jeg tok Jagu med å bestilte den og halo3 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...