Gå til innhold

BK - Offentlig telefon


kesse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For mye rom til venstre. Crop litt mer, slik at du får like mye rom på hver side. Det virker også pittelittegran skjevt (se høyresiden av telefonkiosken mot siden av bildet).

 

Ellers er symmetrien bra. Jeg syns det er fin tonalitet, spesielt i "nettingen".

 

Tjo, jeg kan like dette. Men kanskje litt mer arbeid med kontraster, dette ble pittelitt flatt.

 

:)

Lenke til kommentar

Folk som bruker laptop utendørs er nerder, he he.

Men bildet ble ganske skapelig til slutt. Ingenting å si på det bildet med tanke på at det kommer fra en nybegynner. Jeg var innom men gikk ut i påvente at noen skulle påpeke det opplagte. Jeg gidder nemlig ikke å kommentere et bilde to ganger.

Lenke til kommentar
Folk som bruker laptop utendørs er nerder, he he.

Men bildet ble ganske skapelig til slutt. Ingenting å si på det bildet med tanke på at det kommer fra en nybegynner. Jeg var innom men gikk ut i påvente at noen skulle påpeke det opplagte. Jeg gidder nemlig ikke å kommentere et bilde to ganger.

 

De fleste her inne (inklusive megselv) er da Kamera nerder :D

 

Likte bildet, jeg tenker (med skadene og taggingen) det er liksom slutten på en era, ingen vill opprettholde slike telefoner nå som alle har mobil. Også kan man tenke slutten på Telenor monopolet...¨

 

(bare kaster ut tanker.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...