Gå til innhold

Premier League 2008/2009 - IKKE "VGLIVE" I ÅR HELLER!


GBD

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bare Liverpool og Chelsea som er ubeseiret nå.

Blir spennende å se hvem som holder lengst. Liverpool har Stoke nesten, menst Chelsea har Man Utd.

 

Taper United neste kamp, ligger de godt nedpå tabellen (med en kamp mindre spilt). Vi husker alle scenarioet fra ifjor. Tror derimot ikke at Liverpool og Chelsea vil rakne som Arsenal gjorde ifjor. For store tropper, og for gode spillere.

 

 

Spørsmålet for meg nå er hvem som tar over Newcastle. Blir det flere rike eiere i PL blir det storkamp om milliardsigneringene i vinter. Ikke positivt med denne utviklingen i mine øyne! Klubber vil presse prisen så sinnsykt mye opp på spillerne sine.

Lenke til kommentar
Tror derimot ikke at Liverpool og Chelsea vil rakne som Arsenal gjorde ifjor. For store tropper, og for gode spillere.

 

chelsea er jeg enige i, liverpool derimot nei. Er vel kun tre av spilleren på liverpool som i det hele tatt hadde hatt noe å gjøre i troppen til chelsea eller United, Gerrard, Torres og kanskje Carragher og Carragher hadde vel stilt som nr. 3 i køen etter Ferdinand/Vidic og Terry/Carvalho også...

 

Edit:

 

Så nei jeg tror ikke liverpool har en stor og god nok tropp til å holde en hel sesong!

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Agger, Mascherano og Babel hadde vel ikke gjort seg bort i United eller Chelski de heller, men jeg er enig i at stallen til Liverpool ser for svak ut til å henge på gullfavorittene en hel sesong. Kan dessverre også si det samme om mitt kjære Arsenal.

Ingen av de tre hadde gått inn på United eller Chelsea. United har aldri spilt med et så defensivt anker som Masche er, å vil forhåpentligvis aldri gjøre det heller. Å Chelsea, vel ingen matcher dem når det kommer til massiv kvalitet sentralt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Å si hvilke spillere som hadde gått inn i hvilken ellever er virkelig en teit måte å spå hvilket lag som kommer til å rakne først. At et lag består av 11 spillere som skal spille godt sammen er kanskje det viktigste argumentet. Hvis Liverpool, med sine "utilstrekkelige" spillere, spiller bedre sammen enn de andre tre topplagene, da blir det seriegull.

 

Men jeg skjønner godt at dere fortsatt er bitre etter tapet.

Lenke til kommentar
Ingen av de tre hadde gått inn på United eller Chelsea. United har aldri spilt med et så defensivt anker som Masche er, å vil forhåpentligvis aldri gjøre det heller. Å Chelsea, vel ingen matcher dem når det kommer til massiv kvalitet sentralt.

 

 

Er vel kun tre av spillerne på liverpool som i det hele tatt hadde hatt noe å gjøre i troppen til chelsea eller United...

 

 

Jeg svarte bare på dette. Jeg er enig med at de ikke hadde kommet inn på førstelaget.

Lenke til kommentar

Idag kom det frem at den uavhengige tribunalen som skulle granske Tevez-overgangen til West Ham "bare" idømte WH en bot på x antall millioner pund som skal betales til Sheff Utd som kompensasjon.

 

Latterlig spør du meg, og nok en gang tar FA den enkle veien ut.

 

West Ham er veldig heldige som fortsatt er i PL, de fusket og spilte med en ikke godkjent spiller, som uavhengig av hvordan man ser på det spilte som en gud og hjalp dem å holde seg oppe.

 

Om du spiller med ulovlig registrerte spillere, så bryter du reglene på en måte som minner om korrupsjon og derfor burde det være både en sportslig og en økonomisk straff.

 

Den riktige straffen burde vært å trekke poeng og gi dem en bot.

 

Luton, noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...