Gå til innhold

Multicom Xishan M740 Centrino 2


Oook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
foruten de nevnte problemene, hvordan er maskinen fysisk, er byggekvaliteten bra? støyer den? varme? etc..

 

Viften går hele tiden, men ved vanlig bruk så er det ikke sjenerende. Byggekvaliteten vil jeg si er bra, den er lett og fin også. Den blir ganske varm.

 

Har du tall på varmen? feks temp etter par timers bruk, idle, film, osv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
foruten de nevnte problemene, hvordan er maskinen fysisk, er byggekvaliteten bra? støyer den? varme? etc..

 

Viften går hele tiden, men ved vanlig bruk så er det ikke sjenerende. Byggekvaliteten vil jeg si er bra, den er lett og fin også. Den blir ganske varm.

 

Har du tall på varmen? feks temp etter par timers bruk, idle, film, osv?

Syns ikke vifta lager noe særlig med lyd. Kan forresten slå den av om du vil ha det HELT stille ei stund. Maskinen blir naturligvis varm etterhvert, men det fungerer veldig bra. Gidder ikke måle noe temp ytterligere. Man fryser i hvert fall ikke om man har den på fanget og spiller av 720p-filmer et par timer. Det kan jeg fortelle i hvert fall :)

 

 

Hakke det nei desverre. Men jeg tror det er noe galt med den pc-en jeg har vært borti, fordi hvis den går i standby, så slår jeg den på igjen. Så funker den i kanskje 30sec før den restarter seg...

 

Skal foreslå at eier sender den inn.

Jeg har opplevd noe lignende med min. Enkelte ganger når jeg åpner lokket eller tar ut strømmen, så restarter maskinen seg.
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Bluetooth-en er jo så dyr på multicom pcane, men det er jo eit "must". Korleis er det med leveringstid på denne pc-en? Skulle hatt ein skulepc så fort som råd.

 

Edit: Er turbominne verdt prisen? Vil det fungere på Windows 7 og Linux?

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...