Gå til innhold

Tips for fort leveling i WoW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mobmap + cartographer

 

og det skal være det.

 

Questhelper eller Ligthheaded er vell ganske like i prinsipp, men jeg foretrekker wowheads lightheaded.

 

Også Quest mot grønne/gule quests, de går rimelig raskt unna og gir grei mengde xp for lite arbeid.

Lenke til kommentar

- Carbonite og/eller Lightheaded.

- Fyll opp med 14-slots bager fra lvl 1

- Dernest samler du opp alle tilgjengelige quest i en sone. Ta deretter ei lang runde, gjør alle sammen før du returnerer for å levere inn/samle opp follow-ups. Drep også gjerne alle mobs du ser langs veien (dem du lett kan knerte uten å vike for mye fra retninga du har stikki deg ut).

- Hopp over dungeons med mindre du får en kamerat til å booste deg mellom slik at du får gjort quests. Selv om XP-raten er ganske høy i en gruppe med andre på din egen level, grinder du rundt omkring samme antall XP på non-elites alene på mye kortere tid.

Lenke til kommentar

Synes det er litt trist med alle som følger leveling guides og alt slikt for å nå 70 så fort. På 70 er det jo det samme - rep grind, gear grind etc. Når ejg levler gjør jeg de quester jeg vil, ganker alle jeg ser, levler professions, utforsker steder jeg synes ser morsomme ut. Joda, bruker kanskje litt lengre tid på selve levlingen, men har det desto morsommere!

 

Noe som ikke har blitt sagt: in-game venner. Folk du har blitt kjent med gjennom WoW eller fra IRL... Har du noen å snakke med, gjøre instancer med og kødde med mens du levler hjelper VELDIG!

Lenke til kommentar

Ja, har også prøvd leveling-guider, og det går muligens litt kjappere, men det er kjipt å bli beordret hit og dit. Nå holder jeg stille og rolig på med min femte char, og har da muligens litt peil selv på hvordan man skal utnytte tiden effektivt.

 

Er litt kjipt å levle når det for tiden ikke er noen kompiser på vt (de har gått lei, og det har vel egentlig jeg også), men regner med de kommer tilbake til wotlk - ihvertfall noen av dem.

Lenke til kommentar

Raskeste måten er å queste, hvertfall nå som blizzard har økt xp fra mobs og quests fra level 20 - 60. En annen ting du kan gjøre er å levele flere characters samtidig og spille på den charactern som har rested. Har selv levelet 3 til 70 og 2 til 65 og det går utrolig mye fortere med rested (100%). I tillegg anbefaler jeg deg å gå til zones hvor du er litt for høy level til (i.e hvis du er level 30 så gjør 28 quests), quests som er orange, altså høyere level enn deg, tar ofte mye lengere tid for veldig lite bonus.

 

Hvis dette er den første charactern din så er det bare å spille å kose seg, ikke stress med å komme til level 70, du kommer dit fort nok - veien dit første gang er ekstremt underholdene.

 

edit: Hvis du synes questing er kjedelig å trenger noe å høre på kan du høre på wcradio.com og deres podcasts. Utrolig mange gode shows, da særlig vendor trash og Epic.

Endret av Christoffer885
Lenke til kommentar

Joanas for horde eller Brian Kopps for lolalliance er vel ikke helt gratis, med mindre man besøker en viss piratbukt. :p

 

At folk som alt har levlet til 70 et utall ganger følger en guide for å slippe å kjede vettet av seg i lenger tid enn strengt tatt nødvendig er alt annet enn trist. Det å peke ut andres påståtte tristhet er i det store og hele enda mer trist. Så det.

Lenke til kommentar

Etter å ha levlet 5 + characters til 70 og 3+ til 60 vet man jo omtrent vilken quester man bør ta og hvor man skal gå, eg selv har vertfall et utviklet pattern eg følger når eg lvler nye chars. Kan de questa eg velger så man slipper og følge noen guide eller bruke questhelper/addon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...