Gå til innhold

Bestiller PC om 2 dager siste sjekk 15k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida. Dessuten er varmerørene på siden av kjøleren.

 

Du kan også kjøpe to stk Nexus-vifter, de er støysvake, og to stk kjøler godt.

 

Noctua og PAPST lager også gode vifter. Noctua lager mindre lyd.

 

Skal du opp mot maks kjøleevne på TRUE må du på med kraftigere saker, men da blir det MYE lyd.

 

Nexus funker fint som kabinettvifter også, så de kan evn få et liv der senere, hvis du skal ha noe som flytter mer luft.

 

Skal du kjøpe TRUE, kan du høre om du kan få med et ekstra sett med viftefester.

 

 

Har du fremdeles penger på budsjettet, er en god kjøler til skjermkortet også å anbefale.

 

Har har vel også Thermalright et par som funker bra.

 

 

e

Endret av Espen W
Lenke til kommentar
Dette diskusjonsemnet har jeg hatt oppe før og vi kom fram til at jeg skulle ha Air coling, men er den Ready to use?

 

HVor er vannpumpa og vanntanken? og er det vann i den når du får den? xD

Jupp det er nesten "Plug & play"-opplegg.

Men det som er negativt er at Vannkjølingssystemet ikke er bedre enn vanlig luftkjølere som TRUE med 2 vifter (jevn gode).

Men som Sam_Oslo sier, den er også stillere.

Jeg ville gått for Luftkjøling og da TRUE, med f.eks denne viften, og denne kjølepastaen.

Lenke til kommentar
Ok tror jeg bestiller med den gjennomsiktige vifta.

 

Men er det plass til en TRUE kjøler i Armor+?

Gjennomsiktige Vifta er en 14 cm vifte som er for stor for TRUE, passer kun til Thermalright IFX Cpu-kjølere.

Det finnes selvsagt også Mist (gjennomsiktige vifter) i 12 cm og som passer TRUE, Denne f.eks.

Men som sagt, jeg vil anbefale Papst da denne gir bedre resultater enn med Mist (Pga høyere mottrykk egenskaper). Har testet både mist og de fleste papst vifter.

Lenke til kommentar
Ok tror jeg bestiller med den gjennomsiktige vifta.

 

Men er det plass til en TRUE kjøler i Armor+?

Gjennomsiktige Vifta er en 14 cm vifte som er for stor for TRUE, passer kun til Thermalright IFX Cpu-kjølere.

Det finnes selvsagt også Mist (gjennomsiktige vifter) i 12 cm og som passer TRUE, Denne f.eks.

Men som sagt, jeg vil anbefale Papst da denne gir bedre resultater enn med Mist (Pga høyere mottrykk egenskaper). Har testet både mist og de fleste papst vifter.

 

Jo men ikke 26 db litt mye?

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Av alle de viftene jeg har testet så merker jeg ikke store forskjellen mellom 26 db og 38 db (Papst har 2 vifter som gir ut så mye desibel), men jeg merker som sagt ingen stor forskjell - Like stile. Men kan heller ikke si at den ikke høres heller, men det er vell heller ikke poenget med vifter føler jeg, når jeg kjøper en vifte skal den kjøle (og helst være så stillegående som mulig) noe papst er.

Men du må nesten finne ut om du er en "db"-fanatiker eller ei.

Det er ihvertfall ingen høyfrekvente lyder fra Papst viftene.

 

Ps: Jeg kan si jeg merker bitelitt forskjell mellom 19 Db viften og 26 Db viften fra Papst.

Lenke til kommentar
Jeg leste på AnanTeech idag, og de har en "roundup" for PSU. Corsier HX1000W er eneste 1000W PSU de har på sin anbefalinglsiste (High-End Recommendations). Da kan det ikke være mye tvil om dette valget. Power Supply Summer Buyer's Guide

Nå er ikke Mist 1000 watter med i den testen engang, så synes fortsatt det er tvil :whistle:

Men det er liten tvil om at Corsair'n er litt bedre enn Mist'n, men så er prisen likeså.

 

Edit: Skulle jeg hatt ny PSU ville nok valget mitt også falt på Corsair'n. :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Jeg leste på AnanTeech idag, og de har en "roundup" for PSU. Corsier HX1000W er eneste 1000W PSU de har på sin anbefalinglsiste (High-End Recommendations). Da kan det ikke være mye tvil om dette valget. Power Supply Summer Buyer's Guide

Nå er ikke Mist 1000 watter med i den testen engang, så synes fortsatt det er tvil :whistle:

Men det er liten tvil om at Corsair'n er litt bedre enn Mist'n, men så er prisen likeså.

 

Edit: Skulle jeg hatt ny PSU ville nok valget mitt også falt på Corsair'n. :)

Dette er ikke en test. Dette er en "roundup" av alle PSUene som Anatech anbefaler, og disse er seriøse folk som tester alt veldige grunig. Nei Desverre Mist var ikke med på deres liste av anbefalinger(Recommendations).

Lenke til kommentar

Handlet inn nettopp en crosair HX1000W, veldig fornøyd med den. God byggkvalitet, modulær, stabil og produsere veldig lite støy for å være en 1000W psu.

Eneste jeg kan påpeke som et minus er at den er litt stor, men jeg skal nå tro den passer i de fleste kabinetter. Har lagt med et bilde.

post-5351-1216668681_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg leste på AnanTeech idag, og de har en "roundup" for PSU. Corsier HX1000W er eneste 1000W PSU de har på sin anbefalinglsiste (High-End Recommendations). Da kan det ikke være mye tvil om dette valget. Power Supply Summer Buyer's Guide

Nå er ikke Mist 1000 watter med i den testen engang, så synes fortsatt det er tvil :whistle:

Men det er liten tvil om at Corsair'n er litt bedre enn Mist'n, men så er prisen likeså.

 

Edit: Skulle jeg hatt ny PSU ville nok valget mitt også falt på Corsair'n. :)

Dette er ikke en test. Dette er en "roundup" av alle PSUene som Anatech anbefaler, og disse er seriøse folk som tester alt veldige grunig. Nei Desverre Mist var ikke med på deres liste av anbefalinger(Recommendations).

Ups mente Roundup'n :roll:

Uansett, har Anandtech i det hele tatt testen Mist 1000 wattern? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...