Gå til innhold

Selvforsvar i moss


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Flytter til moss til høsten. Er veldi intr i å starte i en eller annen gren innenfor kampsort. Trener til vanlig med vekter men er ivrig etter å lære å kunne sloss. Ikke missforstå, er ikke ute etter å sloss på den måten at det er noe jeg liker. Men dersom en situasjon oppstår er det greit å kunne sloss slik at man klarer fint å forsvare seg + mer.

 

Har tidligere gått på tak wondo, karate og bryting. Syns dette ble litt kjedelig i lengden å følte jeg ikke fikk noe særlig igjen for det. Er veldig intr i en kampsort som går mye på styrke og effektive ting. Ikke så mye jalla dill som hopp og spark og jet li aktige ting.

 

Har hørt om Krav Mag, Brazilian Jijutsu, og kanskje kick boxing?

 

I så fall, hvor eventuelt er dette å finne i Moss?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeet Kune Do :) Ligger på verven på Jeløya. Nesten ingen som går der, men en veldig god trener. Gikk der selv for 2 år siden ca, og personlig er dette og kickboxing det som er best rettet mot å kunne forsvare seg om en skulle havne opp i noe. På logoen til Jeet Kune Do står det dessuten selvforsvar så det sier seg vel selv ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Sorry, har ikke vært her inne på en liten stund ^^ Men ja, det ligger ikke så langt unna Rema 1000 på kanalen, hvis det er den Rema butikken du mener. Ligger på toppen av Verven.

 

 

Heihei

 

Fikk tilfeldigvis se dette spørsmålet da jeg surfa litt rundt... det er ingen klubb på verven lenger. Den ble flyttet julen 2007. Trening foregår i kjellern på melløs. gå inn på http://www.home.no/mosskickboxing/ for mer informasjon.

 

Elisabeth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...