Gå til innhold

"Vis side ved side" borte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Jeg har samme nettleser og får til å sammenlikne produkter på vanlig måte, men det er kanskje ikke det du mente?

 

EDIT: Nå tror jeg at jeg skjønte hva du mente. Du tenker på valget "Side ved side" i den lille rullemenyen øverst?

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Med "rullemenyen øverst", mener jeg de menyene man får opp når man trykker seg inn i f.eks. en kategori. Da vil det stå f.eks. "Lyd og bilde" > "DVD-spiller" øverst. Holder du musa over "DVD-spiller" (eller hvilken kategori du nå er inne på), vil du få ned en liste over produsenter. Under produsentene står det tre valg, "Side ved side", "Best likte produkter" og "Best like produsenter". "Side ved side" lenker bare til denne siden. Hva den gjorde før, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ah fracking christ.. du må velge rullgardinen for eks. "skjermkort" og så må du se pokkerns langt ned.

Ikke rart jeg aldri så den, da den gikk nedenfor skjermen på 1200 i oppløsning. Kan ikke det løftes opp til toppen istedet?

 

Forstår hvorfor jeg ikke fant den... det var ikke så veldig logisk plassering.

 

Takk for hjelpen, har irritert meg over den lenge nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Nei, jeg er egentlig klar over det... Også lenkene til best likte produkter og produsenter burde være langt synligere, for de er jo absolutt nyttige.. Men har lenken fungert på noen annen måte før? Når jeg trykker på den, kommer jeg bare til en beskjed om at jeg ikke har valgt kategori. :S

 

Kan snakke med drift om dette. ... i morgen! Natta. ;)

Lenke til kommentar

Nå så jeg også SML kolonnen og "sammenlign" knappen nederst.. den har jeg ikke set på en god stund.. har den vært borte?

 

Var det jeg brukte før... Men takk for hjelpen Yoshi :D Hadde forøvrig vært suverent om man fikk "sammenlign" kolonnen i "handlevogn" også hvis man vil sammenligne 8000GT og HD4850 og slippe å bla i enorme lister for sammenligning.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

NP. :p Den har så vidt jeg vet ikke vært borte. Men jeg jobber heller ikke i drift og roter stort sett back-end i prisguiden, skal sies.

 

Tips og ideer til nye funksjoner osv. kan også sendes til [email protected], i sammenheng med dette, så havner de rett hos de som kjenner mulighetene i dagens system og for morgendagens. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...