Gå til innhold

Bungie får ikke avsløre nytt spill (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh herre, der fikk jeg meg en god latter. Bungie kjøpte seg ut av Micro$oft til hvilken nytte? :D

 

Hehe.

 

La meg se.........*åhh*, det er så vanskelig. Nei, vent...har det på tunga..ja:

 

Penger!

Godt mulig. De sa i alle fall at de ønsket mer frihet til å gjøre som de ville, men fortsatt virker det som om de er Micro$oft sin lille spillhore.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Tja, de sa jo at de ville fortsette med ekslusive Microsoft spill, men at de ville ha større frihet over hva gjorde.

 

Bungie er et stort studio og de har garantert flere enn ett spill i produksjon. Og hva vet vi, kanskje dette er et helt anderledes Halo spill.

 

PS: er du 12 år? "micro$oft"? Herregud da gutten min, du skal lete lenge etter et firma som er ute etter å ikke tjene penger.

 

Blir litt kvalm når jeg leser slikt.

Endret av Book
Lenke til kommentar
PS: er du 12 år? "micro$oft"? Herregud da gutten min, du skal lete lenge etter et firma som er ute etter å ikke tjene penger.

 

Blir litt kvalm når jeg leser slikt.

Hehe, jeg er ikke "gutten din", gamle mann (hvis det er sånn du vil ha det) :p

 

"Leser slik"? Jeg sier da intet annet enn at jeg syns det finurlig at Bungie ikke skal få lov til å annonsere det de vil til planlagte tidspunkt uten å bli stoppet rett ved dørterskelen. Jeg pleier sjeldent å adressere Microsoft med "$", men jeg følte for det akkurat nå, av respektable grunner, vil jeg selv påstå. Hvis du mener alle som sier "Micro$oft" automatisk er 12 år gammel så... hehe, det er litt morsomt. Jeg syns du skal roe ned litt.

 

Edit:

Hehe, tenkte også på den filmen, Iskall. It's all falling together :D

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Fulgte deler av pressekonferansen til Sony på ps3fanboy.com. Er ikke fanboy og har ikke eid en Sony konsoll siden PS1, men jeg trengte en liveblog siden jeg ikke kunne streame video. 5min før konferansen skal starte skriver de:

"11:30AM - OMG. We just saw the Bungie (Halo) guys walk by towards the front of the auditorium."

 

De poster også et uskarpt bilde av en kar med Bungie t-skjorte.

http://www.ps3fanboy.com/2008/07/15/ps3-fa...ess-conference/

 

Kanskje er det et multiplattform eller et Playstation (PS3 eller PSP) ekslusivt spill?

 

Noen sider spekulerer derimot i at det er for å ikke trekke oppmerksomhet vekk fra Gears of War 2.

 

En avklaring eller en lekasje kommer sikkert.

Lenke til kommentar
Fulgte deler av pressekonferansen til Sony på ps3fanboy.com. Er ikke fanboy og har ikke eid en Sony konsoll siden PS1, men jeg trengte en liveblog siden jeg ikke kunne streame video. 5min før konferansen skal starte skriver de:

"11:30AM - OMG. We just saw the Bungie (Halo) guys walk by towards the front of the auditorium."

 

De poster også et uskarpt bilde av en kar med Bungie t-skjorte.

http://www.ps3fanboy.com/2008/07/15/ps3-fa...ess-conference/

 

Kanskje er det et multiplattform eller et Playstation (PS3 eller PSP) ekslusivt spill?

 

Noen sider spekulerer derimot i at det er for å ikke trekke oppmerksomhet vekk fra Gears of War 2.

 

En avklaring eller en lekasje kommer sikkert.

Hadde vært kult om det skulle kommet til PS3, men sjangsen er minimal. Var litt rart at de var der da :p

Lenke til kommentar

Så om Peter Molynoux hadde vært til stede på E3 konferansen til Sony med sin fable 2 t-skjorte på så hadde du tenkt at sykt Fable 2 kommer på PS3 ?

 

Bungie kan vel i teorien lage spill til PS3 ved en senere anledning, men det er MS som er utgiveren deres, og eier vel fremdeles mesteparten av selskapet. Halo eies ikke av Bungie men av MS etter at Bungie ble mer frigitt.

Lenke til kommentar
Så om Peter Molynoux hadde vært til stede på E3 konferansen til Sony med sin fable 2 t-skjorte på så hadde du tenkt at sykt Fable 2 kommer på PS3 ?

 

Bungie kan vel i teorien lage spill til PS3 ved en senere anledning, men det er MS som er utgiveren deres, og eier vel fremdeles mesteparten av selskapet. Halo eies ikke av Bungie men av MS etter at Bungie ble mer frigitt.

 

Hadde ikke nødvendigvis trodd det, men siden de ikke har gitt mer info så er det litt åpent for spekulasjoner. Og det kan jo være litt morro så lenge man tar helt av.

 

Bungie kan vel i teorien benytte andre utgivere, men siden MS eier en god bit av selskapet skjer vel ikke det.

 

Hvis MS eier alle rettigheter til Halo spillene, også framtidige. Og det bekreftet at det er snakk om et Halo spill så er det nok tonet ned til fordel for Gears of War 2 eller FFXII I kunngjøringen. Håper de sier mer i løpet av E3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...