Gå til innhold

Oblivion Lost - modden som gjør STALKER til spillet det skulle ha vært!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nesten lyst å prøve denne modden nå, får se om jeg drar frem stalker igjen og prøver. Har enda ikke fullført spillet helt, har begynt på nytt 4 ganger, grunnet saven ble bort for meg hver gang. Så da mistet jeg helt lysten til å begynne på nytt og fullføre, men som sagt tror jeg at jeg skal gi spillet en siste sjangs med denne moden. Er også veldig spent på Clear Sky, så dette kan bli en oppvarimg inntil det kommer ut.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med skyggene i spillet??

tror ikke det har noe med modden å gjøre med Stalker generelt..

 

Skyggene(når jeg har på full dynamic lightning) er helt rare i kanten av skjermen, liksom helt tilfeldig hvor det faller skygge..

 

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Kan noen forklare hva de blow-outs greiene er?

 

Det er vel radioaktive eksplosjoner fra Chernobyl tror jeg.

Takk, tror jeg vet hva det er nå...

Husker bare at jeg gikk inn i landsbyen (den du begynner i), og jorda begynte å riste... Hele himmelen var rød, og folk fikk panikk og ropte på russisk (?). Fant meg en grei kjeller, der det ble samla flere folk som søkte dekning.... Føltes så sykt ekte :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen andre som har problemer med skyggene i spillet??

tror ikke det har noe med modden å gjøre med Stalker generelt..

 

Skyggene(når jeg har på full dynamic lightning) er helt rare i kanten av skjermen, liksom helt tilfeldig hvor det faller skygge..

 

Noen som vet??

 

Har det samme problemet. Virker mer som artefacts.

 

Uansett, har spilt modden en del nå. Har ikke peiling på hvordan man starter bilene, men tviler egentlig på at de har noen praktisk nytte uansett. Anomaliteter og fiender overalt, regner med at man blir drept rimelig kjapt om man kjører rundt. Uansett, veldig artig. Spillet fungerer generelt sett bra etter patchene, og med denne modden blir det ekstra spennende. Å sitte klokka ett om natta og spille i de tunnellene er like skummelt som da jeg spilte spillet første gang.

Lenke til kommentar
Uansett, har spilt modden en del nå. Har ikke peiling på hvordan man starter bilene, men tviler egentlig på at de har noen praktisk nytte uansett. Anomaliteter og fiender overalt, regner med at man blir drept rimelig kjapt om man kjører rundt. Uansett, veldig artig. Spillet fungerer generelt sett bra etter patchene, og med denne modden blir det ekstra spennende. Å sitte klokka ett om natta og spille i de tunnellene er like skummelt som da jeg spilte spillet første gang.

Tro meg, biler er ekstremt gode ;)

Lenke til kommentar

Jeg har kommet over en feil i denne modden. Jeg bruker versjon 1.0005 av S.T.A.L.K.E.R og versjon 2.1.1 av Oblivion Lost og her er problemet..

 

Når man kommer til der hvor et helikopter blir skutt ned og du blir bedt om å hjelpe en forsker ved navn Kruglov ut derfra og til Yantar. Vanligvis så snakker man med han også løper han avgårde. Da er det bare å beskytte ham til han kommer frem. Men når jeg nå snakker med ham og går med på å eskortere ham ut så blir han enten bare stående der eller så begynner han å skyte etter fiender og når det er ferdig går han tilbake på plassen sin igjen.

 

Han hverken følger etter deg eller går forran. Noen andre som har opplevd dette problemet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Prøv å patche til 1.0006. Har du prøvd å re-loade mapen a? Da restartes NPC'ene også, dette har hjulpet meg før. :)

 

Jeg har ikke prøvd den patchen for jeg har ikke trodd det var noen vits men jeg har reloaded mange ganger uten at det hjelper.

 

Mulig det ikke hjelper, men sjader sikkert ikke å prøve :) Har ikke kommet så langt på modden selv, men jeg skal gjøre en innsats, og rapportere tilbake her om det skjer med meg. Bugs som dtte er ikke akkurat uvanlig kost i Stalker :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Mjoo, det skal den være. Da bare flytter du gamedata mappen med mod-filene over i stalker mappe (C:Programfiler:THQ:S.T.A.L.K.E.R) og trykker "ja" når deu blir spurt om å erstatte gjeldene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...