Gå til innhold

tips til en som kjeder seg?


wendy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor gammel du er osv, men spillet Counter Strike 1.6 er ganske bra tidsfordriv!

Fordelen med spillet er at man kan sette seg ned i 10-15 minutter å spille for så å slutte men også drive på lenger selvfølgelig, så du står veldig fritt i hvor mye tid du vil bruke på spillet = )

 

Tar meg en public runde på 15-20 minutter når jeg kjeder meg iaff :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Være med venner/finne nye.

Spille fotball.

Fiske/sette garn/trekke krabbeteiner.

Som nevnt, pcspill som du ikke trenger spille tre timer til dagen for å mestre/få skillz. Warcraft III, CS, Need For Speed.

 

Spørst litt hvor du bor. Bor du midt i en by må det være mange aktiviteter, bor du på landet kan du kjøre med kjøretøy/fiske o.l ...

Lenke til kommentar

Takk for alle tips :)

Her er den oppdaterte listen:

 

padletur

paintball

bake kake

fly drage

CS

sykle en tur

Være med venner/finne nye

Spille fotball

Fiske/sette garn/trekke krabbeteiner

pcspill som ikke trenger tre timer om dagen for å mestre/få skillz. Warcraft III, CS, Need For Speed.

 

Fin liste, skal absolutt benyttes neste gang jeg kjeder meg. Men det er rom for flere forslag!

Lenke til kommentar

Klatring er vanvittig artig og ikke så veldig vanskelig som det ser ut. Spørs bare om du har en klubb i nærheten.

 

Hvis du har et fjellvann som du ikke trenger å bruke dager på å nå så er innlandsfiske ganske moro, men det krever mer planlegging (fisken biter best mellom 23:00 og 09:00 har jeg erfart.

 

Det finnes fantastisk mange gode bøker som kan leses. Disse kan gjerne leses på en fortauscafé med en kopp varm eller kald drikke.

 

En fjelltopp som man ikke nødvendigvis må være atlet for å nå eller bruker dager på å komme til er flott. Det finnes mange times-turer til fjelltopper hvor det ofte finnes "gjestebøker".

 

Biljard, bowling og bordtennis er moro hvis man har noen å spille mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...