Gå til innhold

UT3: hvordan lage team meldinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halloy =)

Så noe om dette tidligere i dag, kan slenge inn en link til deg i morgen. Nå er det køye tid... Eller ja, snart lyst ute gitt. :wow:

 

Anyhow, kult at det er flere her inne som spiller UT3! Kjøpte det i går og vil gjerne ha noen å spille sammen med. Så langt har communityet sett ganske dødt ut, tenker på lite spillere og servere. Sikkert ingen som har feite nok lommebøker til å fiske opp en PC som klarer å drive spillet. L2BCC issue med andre ord (learn 2 buy cool computer).

Er du fersk i fisken/gamet eller gammel oldskuler fra UT99 bataljonen?

 

Edit:

Lol, overtrøtt syndrom(!), så mye usaklig tekst på så kort tid. :w00t:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Takk for hyggelig svar (og ikke minst respons)! Har holdt på en del med UT99 NW, men på rent amatørnivå (dvs. for moro skyld ;))Har endelig fått en god nok maskin til å teste litt ut3. Savner litt lagspill, og det å kunne kommunisere litt om powerups. Er ikke så veldig stø i det å mekke med user.ini`s, så trenger å få dette litt inn med teskje. Har ikke tid til å være aktiv i klan, ellers kunne jeg sikkert fått en del info derfra.

Til å være et av Norges største spillforum så er det skuffende få folk som spiller ut3, men håper dette endrer seg :)

Lenke til kommentar
lest i bruks envisningen? (hvis du har kjøp det i butikken)

Eh, ja, jeg har både kjøpt spillet og lest manualen. UT er tradisjonelt sett veldig community-orientert, og kreativiteten har vært stor med tanke på å utforme spillet tilpasset de forskjellige spillmodus` ene. Tror ikke akkurat UT er alene om dette...

Lenke til kommentar
lest i bruks envisningen? (hvis du har kjøp det i butikken)

Eh, ja, jeg har både kjøpt spillet og lest manualen. UT er tradisjonelt sett veldig community-orientert, og kreativiteten har vært stor med tanke på å utforme spillet tilpasset de forskjellige spillmodus` ene. Tror ikke akkurat UT er alene om dette...

Hva er nicket ditt da, bare lurer siden jeg trenger flere venner i spillet :p Dessverre vet jeg ikke svaret på det du spurte om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...