Gå til innhold

Opprop mot ny våpenlov!


Anbefalte innlegg

Mulig det er sant men med maks antall våpen blir man ikke så slepphendt med våpnene og vil da passe bedre på det man har.

 

 

Du mener altså at jo mer penger man legger i en hobby, jo mindre passer man på tingene??

 

 

Veldig uenig!

Jeg mener det nok er mye større sjanse for at den som har noen veldig få våpen er slepphendt med oppbevaring enn en som har mange! Har man feks 10 våpen til ett sekssifferet beløp vil jeg anta at man også passer godt på dem. Tror derimot det er mange som bare har en gammel hagle og rifle som ikke bryr seg så mye.

På samme måte som jeg nok tror det er større sjanse for en med en gammel bil til 15 tusen ikke passer like på den som en med en bil til 1.5 mil........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler jeg på. Når man bruker såpass mye av sin økonomi, sine krefter og sitt liv på å jakte (ingen understatement, mange som tar det såpass serriøst) at man skaffer seg 6 - 8 våpen, tenker man ikke på et våpen som noe dill-dall som ligger i skapet. Da passer man på det.

 

6-8? :p Personene som tilhører kategorien du beskriver har gjerne over 20.

Og har man 20 våpen og ønsker å kjøpe ett nytt ett, må man etter hva jeg har forstått selge 15. Ikke 1 slik det burde være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...