Gå til innhold

Freelancer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd Freelancer demoen? Jeg prøvde det i går og jeg syntes spillet ser ut til å være ganske bra, noen andre som har noen mening om spillet? 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har spillt det en stund nå og demoen slutter å virke når du når level 2 ser det ut til :x og det ser ikke ut som det går ann å bruke joystick :( men det går ganske bra med musa alikevel!

Skrevet

Har spilt fullversjonen.. det er et veldig repeterende spill. "Fly til en planet.. motta et oppdrag, som består i å skyte ned 5-6 fly. Så kjøre tilbake og gjøre omtrent det samma oppdraget igjen". Spilte 5-6 timer. Gadd ikke mer da. Mitt råd er nå heller å bruke tiden din på noe annet.. :)

Skrevet

Det er jo noe annet å gjøre der også da du kan handle med varer drive med mining på planeter osv man MÅ ikke følge main plottet hele tia også er det jo kult å oppgradere skipet osv. Mange ting man kan gjøre i spillet og det er jo en hel haug a forskjellige solsystemer og planeter også å utforske foreksempel "The bordeworlds" osv med forferdelig fiender å slåss med. Jeg skall iverfall ha spillet minner meg om Privateer og det spillet elsker jeg så jeg tror ikke dette er noe dårligere, det er kanskje litt "annoying når folka i baren sier det samme omtrent alle sammen :roll:

Skrevet

Digga storyen til spillet. Ble ganske skuffa når jeg runda det uten en eneste cutscene på slutten. Storyen var det som drev meg gjennom spillet så jeg slutta å spille det med en gang jeg runda det.. Litt kjedelig etterpå.. Men absolutt verdt penga :woot:

Skrevet

Jeg lurer på hvor dere har fått tak i fullversonen det er jo ikke tillgjenlig her før om 1 måned... :roll:

Hvis en av dere er intresert så kan jeg kjøpe spillet av dere som har fullversjonen! :)

Bare PM meg!

Skrevet

Lover deg at hvis du likte Privateer kommer du til å bli sinnsykt forbanna når du prøver fullversjonen. Har ikke prøvd demoen, men har hørt om VELDIG mange som syntes at demoen var bra og ble maks skuffa over fullversjonen. Spillet i seg selv var artig i et par dager, men når du har kommet igjennom historien (som tar ca 10-15 timer) er det totalt kjedelig. Det eneste som ennå kan blåse litt liv i spillet er multiplayer, men det blir også vanvittig kjedelig med tanke på at du kan få det kuleste skipet med de beste våpnene på 3 timer.

Joystick er ikke implementert i spillet. Du kan ikke bruke joystick.

Du burde spare deg selv for de pengene og heller spille privateer om igjen, eller skaffe deg X og vente på X2 =)

Det skal JEG gjøre ihvertfall.

Skrevet

Dette høres ikke bra ut...jeg skjønner ikke hvorfor Cris hare laget et for lett spill.. Privateer er jo grise bra og Cris hadde jo en finger med i det spillet også og det var jo ganske vanskelig og jeg HATER at jeg ikke kan bruke joystick. Er det noen som har Privateer II liggende ennå? jeg hare bare esken men kan ikke finne spillet grrrr! :evil:

Skrevet
Dette høres ikke bra ut...jeg skjønner ikke  hvorfor Cris hare laget et for lett spill.. Privateer er jo grise bra og Cris hadde jo en finger med i det spillet også og det var jo ganske vanskelig og jeg HATER at jeg ikke kan bruke joystick. Er det noen som har Privateer II liggende ennå?  jeg hare bare esken men kan ikke finne spillet grrrr! :evil:

Hvis du er glad i Privateer bør du kanskje ta deg en tur på http://www.the-underdogs.org/

Skrevet

jeg har ikke spilt demoen, men har spilt fullversjonen, og synes dette var veldig morro. virket veldig ensformig og kjedelig, men så lærte jeg meg hvordan spillet fungerte og da ble det veldig gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...