Gå til innhold

Perfekt sted for farming av copper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal mine for å farme gull drar jeg alltid til loch modan, det er perfekt!

En runde rundt "loch'en" tar ca 1 time hvis man stopper og miner alt på veien og bruker mount.

Jeg bruker en tauren warrior, noobsa som løper i den zonen skjønner ikke bæret når de ser meg. De fleste blir redde og løper. Det er så og si ingen høy-levels der. Jeg har kjørt mange runder og har aldri opplevd å møte en høylevel.

Jeg drar rundt 100 copper og 20-30 tin på én runde. Hvis jeg smelter alt og selger det på AH får jeg tilbake nesten 40 gull.

Folk sier Durotar er like bra, og har minst like mye copper. Men jeg kan av erfaring si at dette stemmer ikke. Det virker som om det er mindre copper i durotar, og det er mer spredd så det tar mye lengre tid å få samme kvantitet.

Det er vel ikke så værst fortjeneste med 40 gull / pr time? :) Ihvertfall med tanke på effort.

Har dere andre bra mining-historier?

Andre som har forslag til bra steder å mine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hva slags level denne oksen er?

Er den under levling og du bare trenger litt gull synes jeg det hørtes ut som en fin income, men derimot om du har tilgang på outlands ville jeg bytte grindemetode temmelig fort, men artig historie :)

Skrevet
Kan jeg spørre hva slags level denne oksen er?

Er den under levling og du bare trenger litt gull synes jeg det hørtes ut som en fin income, men derimot om du har tilgang på outlands ville jeg bytte grindemetode temmelig fort, men artig historie :)

Ja det er for "raskt" å kunne tjene noe gull under levling :) Den er såvidt bikka 50 ... Har ikke tilgang til outlands enda.

Det er fint og rolig å mine i loch modan, og kan få 100-150 på én kveld med spilling :)

Skrevet
Folk sier Durotar er like bra, og har minst like mye copper. Men jeg kan av erfaring si at dette stemmer ikke. Det virker som om det er mindre copper i durotar, og det er mer spredd så det tar mye lengre tid å få samme kvantitet.

Thunder ridge, like sørvest for Orgrimmar.

Skrevet

Thunder ridge, like sørvest for Orgrimmar.

Ok, skal sjekke det ut!:)

Bra du koser deg, du kommer til å like outlands, uendelig av farmemuligheter :p

LoL, ok, gleder meg:) Har såvidt spilt meg opp til 60 som alliance på Balnazzar, og questet en del rundt honour hold... Men guildet som jeg har friend status i har rerollet til horde på trollbane så jeg spiller der nå ;D

Skrevet (endret)

Trøtt + ingen tilgang til wow atm pga patch xD men skal forklare :p

plassen er på den siden av Ubrs / MC / brd fjelet som er mot aliance low lvl plassen xD der de dragene og dritten er ^^ ikke med underground minene,

der likte jeg godt meg pga mange veins og har du max'et ut Mining så får du fort mye g der:) men derimod litt vanskeliger der på din lvl =/

eller's må jeg si outland har mye mye mines ^^ så du kommer til og kose deg der ^_^

Endret av DaXoN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...