Byggjordet Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg kjøpte "Bejing 2008" til PS3 på Spaceworld Trondheim, kom hjem, tok av prislappen av coveret, satte spillet i maskina og oppdaget at det var et regelrett drittspill. Leker med tanken på å dra og prøve og bytte spillet. Er det noen som har erfaringer med angrefristen hos Spaceworld? Har kvitteringen.
TerraMan Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Det er ingen lovfestet angrerett på kjøp ved faste utsalgssteder, ei heller har Spaceworld noen egendefinert ordning for dette. Ta med spillet tilbake og spør pent, så er de sikkert behjelpelige med å bytte det til noe annet.
covah Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Har aldri hørt om noen som bytter åpnede spill. Er spillet forseglet, og forseglingen ikke er brutt, bør det derimot være lettere.
PantZman Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Sjekk siste kundeavisen til Spaceworld. Om hukomselsen min er korrekt så står det at du kan bytte spill én gang innen 1 uke (7 dager). Bytter du spillet kan du ikke bytte igjen om du ikke blir fornøyd med det heller. Varen byttes bare om spillet og cover er i PERFEKT stand. Edit: Gjelder bare konsoll spill eller de uten CD-Key tror jeg. Endret 14. juli 2008 av PantZman
Skjelvgråt Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jepp. Pantzman har rett! Dette sto i den siste kundeavisen. Sålenge spillet er i perfekt stand og handboken er i perfekt stand. Så kan du bytte.
TerraMan Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Oj det var faktisk ikke jeg klar over...sånn er det når man kaster reklamen i søpla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå