muminim Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Nå som jeg er veldig lei av WoW,AoC blir stadig mer skuffende og WaR virker lite lovende (dårlig grapfikk, wowliknende og atpåtil kuttet ned på) er jeg mer interessert i et strategi spill. Har så vidt prøvd et par spll som Age of Empires (trur det var det iallefall), spilt igjennom wc2, starcraft og wc3 (som ikke er typen spill jeg er ute etter. Såg så vidt innom wikipedia og google litt for å finne noe, men fant ikke noe spesielt. Til PC; Har helst lyst på et spill fra 2007-2008 siden grafikk har en del og si for meg, og jeg vil helst ha et spill som er noe lunde mørkt/realistisk. Vil og ha et spill som kan ha mer mindre enn hundre units ute som i warcraft spillene. Kult om det kan nedlastes (for penger) istedenfor at det må kjøpes i butikk/bestilles.
Venerable Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Sins of a Solar Empire er vel et av de mest annerkjente nye strategi spillene. Har ikke fått prøvd det selv, men virker temmelig bra - http://www.gamespot.com/pc/strategy/sinsof...tml?sid=6185991
Aagaard Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Nyere RTS spill jeg spiller og som jeg kan anbefale er World in Conflict som handler om en alternativ 3. verdenskrig med militære units fra slutten av den kalde krigen, og Supreme Commander som er mer futurepreget, men hvor en kan bygge flere hundre units. Begge spill krever en del av systemet ditt og er ofte med i ytelsestester av hardware.
Habitats Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 World in Conflict anbefales på det sterkeste. De har til og med norske tropper med, som snakker norsk! "Jegerpatruljen kaller inn!"
dotero Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 (endret) Du kan prøve deg på Company of Heroes. 2.verdenskrig med hard strategi! du har få tropper, men du kan gjøre utrolig mye med hver unit! World in Conflict er helt fantastisk ja!! Total war spillene.. Medevil 2 Total War har drit bra grafikk og du kan kontrolere over 1000 soldater! ikke så veldig mørkt, men veldig realistisk grafikk. Utrolig morsomt spill Endret 15. juli 2008 av dotero
eldavid Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Civilization IV kanskje? Ser kjedlig ut på screenshoots, men er uhyre vanedannende og kjekt:) Har bra grafikk og mye varisjon
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Company of Heroes, spesielt i DX10, er noe av det sykeste som fins.
andykiller Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 u goota play some cnc3 liek pwn some n00bs there no problemo n stuff....
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 u goota play some cnc3 liek pwn some n00bs there no problemo n stuff.... Følte for å ta en oversetting til norsk. Altså: Du må spille noe Command & Conquer 3, som eie noen nybegynnere, det er ikke noe problem og ting. OT: Prøv World In Conflict, det er utrolig bra. Eller så kan du jo vente til Red Alert 3 som kommer 4. kvartal i år
Nitrius Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 (endret) Er WiC fortsatt populært online? Hva vil dere si er det mest populære strategispillet online for tiden? Tenker da på spill av nyere årgang, som trådstarter nevnte. Endret 15. juli 2008 av Nitrius
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Er WiC fortsatt populært online? Hva vil dere si er det mest populære strategispillet online for tiden? Tenker da på spill av nyere årgang, som trådstarter nevnte. Om det fortsatt er populært og størst online innen strategi er jeg ikke sikker på, men du kan jo ta en titt på NETTSIDEN deres.
Uncreative Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Har bestemt meg for Medieval II, liker det bedre fordi jeg foretrekker middelalders/sci-fi spill forann 1900-2000 tids spill.
Bjonski Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 u goota play some cnc3 liek pwn some n00bs there no problemo n stuff.... Følte for å ta en oversetting til norsk. Altså: Du må spille noe Command & Conquer 3, som eie noen nybegynnere, det er ikke noe problem og ting. Direkte oversettelse er ikke alltid like bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå