lubb Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 http://planetquake.ingame.de/personal/ypna...rappy_dust2.mpg Ganske morsom video av en dårlig taper. Er du også en dårlig taper når det gjelder spill? [Flyttet til humor og endret topic. John]
xlent Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Ingen som dreper meg i Cs når vi er på LAN, for de vet at jeg klikke fullstendig
Kebab GUD Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 for å svare på topicen (Er du en dårlig taper?) så ja! men hvem faen gidder å sløse tiden sin på Spill ... og værst av allt CS ...
Lch Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Dårlig tapere er hakket verre enn dårlige vinnere. Det beste er en mellomfornøyd kar som havner midt-på-treet.
Dan Hansen Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 - "tap og vinn med samme sinn..." sa min bestemor bestandig til meg - men jeg har skikkelig problemer med å gråte hysterisk og kaste ting rundt meg med fråden stående ut av munnen når jeg vinner ....
Gjest mafister Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 men hvem skitt gidder å sløse tiden sin på Spill ... og værst av allt CS ... Du bør passe deg nå...
Gjest mafister Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 men hvem skitt gidder å sløse tiden sin på Spill ... og værst av allt CS ... Du bør passe deg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå