Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bytting av hjullager forran på seat cordoba!


Anbefalte innlegg

noen her som har peiling på hvor mye dette koster? brodern sier han kan hjelpe meg, men jeg lurer på å ta det på et verksted som i samme slengen kan ta forstillingskontroll, for er vel mest sannsynelig at jeg må ha det. bilen drar omtrent hele tiden mot venstre, og jeg hører en slags dunkelyd. brodern bytta hjullagerene bak for ca et år siden. er det noen andre måter jeg kan finne ut om det er hjullagrene som er gåene? jeg har ganske store dekk på bilen min. 205/40/17. er det noe annet som hadde vært lurt å bytta i samme slengen. jeg vet ikke helt hva som er vanlig å ha på en seat cordoba 95 mod av dekk, og hva som anbefales... disse dekka sliter litt på forstillinga vil jeg tro.. vil liksom forsette å ha de på oxo for de er veldig fine på bilen synes jeg. får man noen sted kjøpt væssere utstyr i forstillinga som gjør at det blir litt mer sollid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oki. ja, det spørs om det finnes til den bilen. kan være litt vanslelig å få tak i deler til den tror jeg. lurer på om det funker med vw deler på den? den er egentlig ganske lik vw caddy inni forran har jeg sett.. men det trenger jo ikke å være likt fordi. er vel egentlig en blanding av tysk og spansk bil tror jeg..

 

jeg har ikke sjekka det, men det er ikke overalt den er sånn.. er jo utrolig mange bedritne veier i norge. vi som betaler så mye i årsavgift, og bare noen % går til veier.. det er irriterende det. :thumbdown:

hvordan kan jeg se på bremsene at de henger på?

de sitter jo rimelig nærme til vanlig oxo..

Lenke til kommentar
oki. ja, det spørs om det finnes til den bilen. kan være litt vanslelig å få tak i deler til den tror jeg. lurer på om det funker med vw deler på den? den er egentlig ganske lik vw caddy inni forran har jeg sett.. men det trenger jo ikke å være likt fordi. er vel egentlig en blanding av tysk og spansk bil tror jeg..

 

jeg har ikke sjekka det, men det er ikke overalt den er sånn.. er jo utrolig mange bedritne veier i norge. vi som betaler så mye i årsavgift, og bare noen % går til veier.. det er irriterende det. :thumbdown:

hvordan kan jeg se på bremsene at de henger på?

de sitter jo rimelig nærme til vanlig oxo..

 

Du har nok rett i at den minner om caddy, for jeg tror den er bygd på polo plattformen. Men hvor mye av delene som er like det vet jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke så mye arbeid. Du TRENGER ikke presse - for du kan bruke en vanlig tvinge! Men, hvis du ikke vil jobbe livet av deg; er det ofte fordelaktig å ... ha en slik hydraulisk presse!

 

kan også være at med smøring i form av cola og skolebrød - at du får de pressa ut på et verksted!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...