Griffin Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Bare ett lite spørsmål. Skal kjøpe ny laptop til kona en av de nærmeste dagene og lurer på om jeg kan legge inn min CoD4 der og spille mot hverandre... eller må jeg kjøpe ny?
turb0man Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hvis dere kun skal spille på LAN mot hverandre så holder det med ett eksemplar
Khogn Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hmm... interessant. Men er det mulighet for bots når man spiller LAN? 1 mot 1 frister ikke så mye.
Tå. Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Men om du skal spille online så trenger du 2 Dette er etter mine erfaringer ikke korrekt. Har selv brukt et eksemplar til å spille med 2 kontoer online, kunne både spille på samme server og forskjellige servere. Begge pcene gikk igjennom samme ruter, tror kanskje det var noe av grunnen. Det fungerte ihvertfall helt fint for meg. Ja begge installasjonene brukte samme cd key. Så jeg vil ikke tro at du trenger en ekstra kopi av spillet, og dere kan fint kjøre igang online matcher og spille mot andre om det er ønskelig.
Sverre. Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Men om du skal spille online så trenger du 2 Dette er etter mine erfaringer ikke korrekt. Har selv brukt et eksemplar til å spille med 2 kontoer online, kunne både spille på samme server og forskjellige servere. Begge pcene gikk igjennom samme ruter, tror kanskje det var noe av grunnen. Det fungerte ihvertfall helt fint for meg. Ja begge installasjonene brukte samme cd key. Så jeg vil ikke tro at du trenger en ekstra kopi av spillet, og dere kan fint kjøre igang online matcher og spille mot andre om det er ønskelig. Då må du ha spillt på ein server uten PB, for det går ikkje ann på nokon av dei serverane eg prøve på. PB kicker for duplicate cd key vist begge med samme cd key er på samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå