Cpt Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Egentlig carer jeg til hva folk gjør, om de kjøper gull, botter, leecher osv. De bestemmer selv hva de vil gjøre med spillet, blir de tatt så blir de bannet, det vet de, og det er deres risk. Nå blir noen og komme og si at bababa AH blir ødelagt, økonomi osv osv, men det det gullet som f.eks blir farmet er gull som kunne blitt farmet fram lett uansett. Honoren er ganske lol, fordi det klarer man lett og farme seg fram til selv, og en full S2 epic spiller er like noob med eller uten gearet uansett, så lenge han ikke sitter inne med ''the shhhh round the corner''. Er bare fette irriterende at folk får epic gear lett, men det har blizzard ødelagt uansett. Uansett så er ikke en bruker av slike ting, men bryr meg ikke hva andre gjør, skal være enig i påstanden om at World Of Warcraft er ett spill man må bruke mye tid på, kan man ikke bruke så mye tid på det, så trenger man ikke spille det heller. MEN jeg kan heller ikke skjønne hvorfor andre blir så sure for at noen jukser, det er bare et spill, og det har ingenting og si for det virkelige liv.
bjorns_1 Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Der tar du feil Wowgamer... For dem som er aktive raidere etc. Er WoW livet, dem kan jo ikka ha mye liv utenom. Så derfor ødlegger botene for livet deres.
Dkdaffy Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Yess, om man ikke kan spille latterlig mye (noe feks. honorgrinding krever) så KAN man ikke spille wow! Kom dere bort wannabe nolifers! Shoo! ...eeeeeeller man kan botte og spille uansett, om dere ikke har noe imot farming, så fint for dere, farm eller whatever så mye dere bare orker. Den holdningen folk har til bottere skulle man jo tro de prøvde å gjenoppreise det tredje riket og jødeleirene, herregud...slutt å grin. Selv botter jeg ikke, men kjenner folk som gjør det, og har aldri hatt noenting imot det. Det at de botter har ikke gjort dem til onde slemme busemenn, mange er faktisk jævla ålreite. Botting er dems valg, og dem tar risikoen, ikke de som ikke botter. Om du ikke har bedre å gjøre enn å grine om slikt så bør du kanskje vurdere å reprioritere litt, WoW betyr kanskje litt for mye for dere... Får se hvordan det blir med fritid framover, kanskje jeg drar kortet og mekker meg en botte account jeg og.
Joakimd Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Klarte å få accounten min med 2 70-er bannet fordi jeg botet de siste 5 lvl-ene på den siste charen... Den jeg hadde fra før hadde ubergear, spilte heller aldri på den jeg botet siste 5 lvl'ene
Leoron Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Samme skjedde med en venn av meg. Vi spilte veldig mye sammen og hadde mye gøy. Men nå i sommer skulle han teste ut botting fordi han ville være med å prøve litt arena og da ville han ha seg s2 så han hadde litt pvp gear å starte med. Tok ikke mange timene før han ble permbannet. Mistet 3 lvl 70 hvorav 2 av de var bra pve gearet og med mye gull. Jeg må jo si at det er et sjansespill. Noen blir kanskje ikke tatt eller får korte bans. Mens noe er uheldige og mister alt på første ban. Er det verdt det? Jeg ser ikke behov or botting for gull, for gull er veldig enkelt å få seg nå. Trenger ikke mange timene for å tjene opp til flasks og repairs for den som raider. Botting for honor derimot kan jeg skjønne. Hvis man skal begynne å pvp'e på en ny karakter og allerede er lei av bg's, så forstår jeg at fristelsen er stor. Ville aldri gjort dette selv. Jeg har ikke hastverk og får gear ettersom jeg fortjener det. Jeg tror at hvis jeg begynner med botting, så mister spillet mye av den sjarmen det fremdeles har. Nå drar jeg på stranda og koser meg. Snakkas på !
Kombat-Kaare Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Når jeg tenker meg om er det vel mye greiere å la et program skaffe gull for deg uten at du trenger å gjøre det. Når jeg tenker meg om har ikke du noe i et MMO å gjøre. Og der kom den ubegrunnede moralismen snikende.
Swafty Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Samme skjedde med en venn av meg.Vi spilte veldig mye sammen og hadde mye gøy. Men nå i sommer skulle han teste ut botting fordi han ville være med å prøve litt arena og da ville han ha seg s2 så han hadde litt pvp gear å starte med. Tok ikke mange timene før han ble permbannet. Mistet 3 lvl 70 hvorav 2 av de var bra pve gearet og med mye gull. Jeg må jo si at det er et sjansespill. Noen blir kanskje ikke tatt eller får korte bans. Mens noe er uheldige og mister alt på første ban. Er det verdt det? Jeg ser ikke behov or botting for gull, for gull er veldig enkelt å få seg nå. Trenger ikke mange timene for å tjene opp til flasks og repairs for den som raider. Botting for honor derimot kan jeg skjønne. Hvis man skal begynne å pvp'e på en ny karakter og allerede er lei av bg's, så forstår jeg at fristelsen er stor. Ville aldri gjort dette selv. Jeg har ikke hastverk og får gear ettersom jeg fortjener det. Jeg tror at hvis jeg begynner med botting, så mister spillet mye av den sjarmen det fremdeles har. Nå drar jeg på stranda og koser meg. Snakkas på ! Tror ikke noe på deg Jeg botta for honor mange ganger før og det eneste jeg fikk var 3 hour ban, de ga aldri mer enn det. Og etter den 3 hour ban var det fritt kjør i en uke til så kanskje fikk jeg 3 hour ban igjen, men ingenting av honor eller items for meg forsvant
Heart Break Kid Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Det kommer nok veldig ann på GM til GM. Alle er neppe like ...
John Keats Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Var garantert en scrub-bot som ble softwaredetecta med en gang
Leoron Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Vet ikke annet at han bottet og fikk permban. Hadde det vært noe annet ville han fortalt det. Ser ikke noe grunn til å skjule noe. Om du tror meg eller ikke spiller liten rolle. Jeg synes permban er en fair straff for botting uansett. Juksing skal straffes uansett hva man gjør.
Joakimd Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Var garantert en scrub-bot som ble softwaredetecta med en gang Om det var mitt inlegg du tenkte på, kan jeg informere om at det var Orginal glider. Var en stund etter jeg bottet jeg fikk ban... Botet noe før bølgen i vårog ble bannet i bølgen... Dessuten observerte jeg boten 99% av tiden den sto på, på skjerm nr. 2, fikk aldri et eneste whisper. OK, fikk en haug med whsipers, men ingen som hadde noe med boten å gjøre...
wilzoo Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Akkurat hva trenger du å botte for? Penger? Dailys i et par uker gir deg penger til det meste. Honor? Tenkt på at de som farmer gearet fortjenrer det?
gullf1sk Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Yess, om man ikke kan spille latterlig mye (noe feks. honorgrinding krever) så KAN man ikke spille wow! Kom dere bort wannabe nolifers! Shoo! Honorgrind nå for tiden er latterlig. Er ikke en grind engang. "Før i tiden", når man måtte grinde dag ut dag inn for å beholde ranken din så du i det heletatt kunne equippe utstyret du hadde kjøpt ved en viss rank, DET var grind.
Joakimd Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 det folk mener med honorgrinding i dag er å campe spawn hulen
Goffi1983 Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Nå går jo MMoglider ned i bøtta takket være US lovgivning. DMCA .. Det å skrive en bot til world of warcraft er jo en utfordring for mange. 1-70 uten å røre keyboardet er jo en utfordring bare det. Mmoglider gjør botting tilgjengelig for mange mennesker. Ironien er at jo flere folk med mindre know-how kommer, jo flere bottere blir "sett". Profesjonelle botter gjør alt for deg. Til og med AH salg. Honorgrinding som afk farm ? Det finnes utmerkede botter som spiller AV, EoS, WSG helt ok for deg. Ofte ender helt på dmg toppen. Endret 27. juli 2008 av Goffi1983
Joakimd Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Har ikke noe imot folk som boter AV, er verre med leechers... En bot løper i det minste fram og tilbake og gjør noe.
pronoob Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Var garantert en scrub-bot som ble softwaredetecta med en gang Om det var mitt inlegg du tenkte på, kan jeg informere om at det var Orginal glider. Var en stund etter jeg bottet jeg fikk ban... Botet noe før bølgen i vårog ble bannet i bølgen... Dessuten observerte jeg boten 99% av tiden den sto på, på skjerm nr. 2, fikk aldri et eneste whisper. OK, fikk en haug med whsipers, men ingen som hadde noe med boten å gjøre... Original glider = scrub bot. Custom classes are used for a reason. Og banbølgen i mai var software detection
TheScorp Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Ser jo litt hvilken aldersgruppe det er her; "Fuckings hore folk". Pappa som betaler for glideren din eller? Ellers, så er jeg relativt enig i det Betongmannen sa.
Slimda Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Folk jukser i spill, overalt. Og de unnskylder seg med det samme hele tiden. "Hvorfor skal ikke JEG få det, uten å sløse mye tid?" Personlig, syns jeg folk som bruker boter og sånt for å oppnå noe i spillet, burde tenke seg om en gang til hva i f. de vil med et spill de ikke spiller. Halve meninga er jo å BYGGE OPP karakteren din! lite gøy å spille en ferdig karakter, nei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå