Gå til innhold

Hjelp til å oppgradere pc


Anbefalte innlegg

har egentlig bare noen spørsmål angående vilken deler av pcen jeg må bytte ut for å spill som eks: Age Of Conan til å fungere på et noen lunde ok nivå.

 

jeg har en pc som er er ca tre år gammel med følgene deler:

 

Grafikk kort: Nvidia 7900 gt/gto (256Mb)

 

prosessor:AMD Athlon64 X2 Dual core processor 4200+ MMX 3DNow (2CPUS)(2.21Ghz)

 

hoved kort: (ok trenger hjelp til å finne ut hvilket hoved kort eg har vil oppdateremdet så snart eg vet hvordaneg skal finde det, vist noen kunne si det vile jeg sutte pris på det)

 

ram: 2Gb

 

 

ok det jeg trenger hjelp til er rett å slett å finne hvilken deler skal byttes ut med. jeg planlegger å bruke rundt en 3000kr.

ser fram til alle hjelpsomme svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers så kan du jo kjøpe mitt helt nye MSI NX8800GT Zilent 512 MB DDR3 som jeg vant av HjemmePC for noen dager siden. Det koster opprinnelig ca. 1900,-, men du kan få det for ca. 1200,-. Kortet er ganske bra til spilling, og det har spesialisert seg på å være stillegående og bruke lite strøm. Send meg en PM om du er interessert.

Lenke til kommentar
Ellers så kan du jo kjøpe mitt helt nye MSI NX8800GT Zilent 512 MB DDR3 som jeg vant av HjemmePC for noen dager siden. Det koster opprinnelig ca. 1900,-, men du kan få det for ca. 1200,-. Kortet er ganske bra til spilling, og det har spesialisert seg på å være stillegående og bruke lite strøm. Send meg en PM om du er interessert.

 

 

 

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...