hitokiri Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 ...uten at han har ringt ett sekund med Tele2-abonnementet sitt. Les mer
Bebeluv Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=193717
nilsMeister Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 (endret) Prøv denne. edit: bebeluv var kjappere Endret 12. juli 2008 av nilsMeister
danielh Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Ønsker han lykke til. Her er en oppsummering av en kamerat sitt møte med Tele2: Tele2Kundeservice.com Jeg kommer i alle fall aldri til å gjøre business med den gjengen
eUnaas Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 I dette tilfellet rydder nok en eller annen instans opp, om ikke Tele2 gjør det selv. ...i dette landet vi lever i, er vi ikke lenger annsvarlig for våre egne handlinger. Se f.eks terrasaken.
thomassit0 Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Han har jo selv ringt og sperret det, de kan jo ikke kreve penger av han da.. Det er jo deres egen feil at de ikke klarte å sperre det når han ba om det.
Anbefalte innlegg