Bruktbilen Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 De som eier rettighetene til spillene kommer mest sannsynlig satse på det asiatiske markedet, det er enda ukjent om de blir å bruke penger på de engelske versjonene av spillene. For meg var det overraskende at FSS overlevde så lenge som de gjorde. Grundigere artikkel om saken
Avean Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 For de som ikke vet så er dette utviklerne av hele Diablo serien, så dette er ikke bra Håper de får jobb en annen plass. Hellgate London var ett jævlig bra konsept for den type spill, men er altfor mange bugs
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Bør nevnes at flere av utviklerne av de originale Diablo-spillene også dro til ArenaNet (som har utviklet Guild Wars), så alt er ikke borte. Om noe er jo dette en god mulighet for Blizzard til å hente de tilbake igjen. Ser uansett ikke ut som om tapet er altfor stort, etter Diablo III vs. Hellgate London å dømme.
Bruktbilen Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 HGL hadde et stort potensial, spillet var faktisk ufatterlig stilig de første brettene man spilte, men det var så mye som ødela opplevelsen. Hadde et selskap som ikke var presset av tid/penger utviklet HGL så kunne spillet blitt veldig bra.
Svinat Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Synd, Mythos er et kjempespill bare nå i betaen, og nå rett før open beta også da. Får håpe de nye eierne ikke bare satser på Asia.
Sirius Cobra Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 For de som ikke vet så er dette utviklerne av hele Diablo serien, så dette er ikke bra Håper de får jobb en annen plass. Hellgate London var ett jævlig bra konsept for den type spill, men er altfor mange bugs Dette er feil, de var kun med å lag 2'ern.
Nitrius Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Oi, såpass. Trodde det ikke gikk så dårlig for selskapet. Dette var et lite sjokk ja. Synd dette.
Avean Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 For de som ikke vet så er dette utviklerne av hele Diablo serien, så dette er ikke bra Håper de får jobb en annen plass. Hellgate London var ett jævlig bra konsept for den type spill, men er altfor mange bugs Dette er feil, de var kun med å lag 2'ern. Nei 3 i teamet var med på Diablo 1 også, er flere intervju med dem.
Timeo Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 For de som har fulgt med på pirate bay, så har Hellgate London ligger rimelig høyt oppe på listen ganske lenge. Så antar at det er her årsaken ligger. Uten penger, ingen spill. Fortsetter pc-gamere å være like gniene så blir alt på konsoll til slutt.
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 En kan ikke spille HGL over internett uten en unik, autentisk CD-key uansett, meg bekjent, så det er vel knapt en unnskyldning. Da er det et større problem at de gav ut et halvferdig, repetivt drittspill.
AshtraY Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 For de som har fulgt med på pirate bay, så har Hellgate London ligger rimelig høyt oppe på listen ganske lenge. Så antar at det er her årsaken ligger. Uten penger, ingen spill. Fortsetter pc-gamere å være like gniene så blir alt på konsoll til slutt. . quote for truth.
dekar24k Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Ingenting er offisielt bekreftet enda. Jeg har faktisk pratet litt med han som er community manager i FSS (Taylor Balbi) på IRC og de kommer med noe offisielt imorgen (mandag) eller senere i uken. Sinnsykt kjipt, med tanke på at Mythos kunne blitt en seriøs utfordrer til Diablo 3. Nå tar nok mest sannsynlig Hanbitsoft (Asiatisk utviklerselskap) over videre drift av HG: London + videre utvikling av Mythos, men da blir det liten sannsynlighet for at vi noensinne får en engelsk/US ferdig versjon av Mythos. Kjipt ..
Myagos Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) For de som har fulgt med på pirate bay, så har Hellgate London ligger rimelig høyt oppe på listen ganske lenge. Så antar at det er her årsaken ligger. Uten penger, ingen spill. Fortsetter pc-gamere å være like gniene så blir alt på konsoll til slutt. Eller kansje fordi spillet rett og slett var dårlig? Uansette er HGL egnet for online og da kan man ikke bruke piratkopier. Edit: Nå står det heller ingenting om dette på hverken den offisielle hjemmesiden dems eller Wikipedia. Den siste updaten fra FSS sin hjemmeside sier at HGL har vært det mest suksessfulle online spillet som er solgt i Korea på tre år. Endret 14. juli 2008 av Myagos
Stigma Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) For de som har fulgt med på pirate bay, så har Hellgate London ligger rimelig høyt oppe på listen ganske lenge. Så antar at det er her årsaken ligger. Uten penger, ingen spill. Fortsetter pc-gamere å være like gniene så blir alt på konsoll til slutt. . quote for truth. Umm... du vet at HGL er et ONLINE spill, og som alle andre online spill ikke kan crackes fordi det krever en unik nøkkel når du kobler deg opp mot serveren sant? Dette utsagnet er jo lite riktig som det går ann. Om det er noe singleplayer mode i HGL så er det uansett ikke her de har tapt penger sidne spillet er 99% lagt opp til multiplayer og alle som faktisk hadde noen interesse i spillet hadde vært ute etter å kunne spille det online. "ingen" hadde betalt for dette spillet med intensjon om å spille det singleplayer. Grunnen til at selskapet gikk i dørken er nok rett og slett fordi spillet sugde. Idèen var veldig god, men utførelsen var horribelt dårlig. Det finnes unevnbart mange selskaper som lager SINGLEPLAYER spill som faktisk blir cracket og likevel klarer å tjene gode penger på det. Gode spill selger, mens dårlige ikke gjør det, og de eneste som faktisk kjøper dårlige spill er de som evt. blir "lurt" til det pga. falsk og lite representativ reklame. -Stigma Endret 14. juli 2008 av Stigma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå