Gå til innhold

Zelda: The Windwaker eller Ocarina of Time?

westli

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! låner en Gamecube av onkelen min. To av spillene jeg låner er Zelda: The windwaker og Ocarina of time. Hvem av disse to spillene er best?

Endret av westli
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mer glede den første gangen jeg spilte OoC enn første gangen jeg spilte WW. Hvilken som er best er vanskelig å si om man sammenligner dem i ettertid.

Skrevet (endret)

Dei stiller i to seperate klassar spør du meg.

Edit: Båe spela er enormt gode på litt forskjellige måtar :)

Endret av aspic
Skrevet (endret)

folk, ikke tenk på første gangen dere spilte det, tenk at dere ikke har spilt noen av dem, hvilken ville du fått mest glede ut av NÅ?

Endret av aria-sama
Skrevet

wind waker har en GIGANTISK verden (største på forrige gen, altså større en gow og gta) og seilinga er episk i seg selv, helt tatt ut av content (mye mer i content). det har noe humor, og ser lekkert ut. samt har det alt det brae med ooc.

(du spurte hvorfor den ene er bedre enn den andre)

Skrevet

Syns fortsatt ocarina of time er best. Hele spillet er bare episk. Storyen, helten, måten spillet er bygdt opp på, hulene, siste bossfight osv. Var mange ting jeg ikke likte med Wind Walker. Bland annet syns jeg (og jeg vet millioner av mennesker er uenig med meg) at seilinga var helt på trynet. Jeg likte ikke alt vannet, jeg likte ikke tegneserie stilen, og jeg føler at rent bortsett fra alt det jeg merkelig nok misliker så er hele spillet helt likt OOT.

Skrevet

vel, trådstarter har blood+ avatar, så er ganske sikker på at han ikke har noe i mot anime-stilen i spillet. og det med seilinga er jeg også helt sikker på at han ikke har noe i mot=Þ (men det vet nok du også, tipper jeg)

Skrevet

Han låner ein GAMECUBE av ONKELEN sin. Det er vel begrenset med gc-avhengige onklarar rundt om i landet håpar eg? Om guten står litt på no i sommarferien vil han nok verte ferdig til ferien er over ;)

Skrevet (endret)

Typisk onklar ;) Så spel gjennom båe spela og gjer opp di meining av kva spel du synes var best. Smaken er som baken veit du ;)

Endret av aspic
Skrevet

Mye av poenget med tråden var hvem jeg skulle begynne med.. Vet det var dumt av meg å ikke forklare det bedre. Så utifra hva jeg forstår så bør jeg begynne med OOT?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...