Jamsan Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Martydom er det værste jeg veit. Er bare teit og urealistisk at man mister en granat når man dævvar. Der er bare for folk som ikke har skills i det hele tatt etter min mening!!
dadiadi Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Det er ikke noe tvil om at det suger. Ødelegger killstreaks noen ganger...
Acurus Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Tråden dør, "Generelt om spill" forumet dør pga martyrdom
Stidilko Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Er helt enig, martyrdom er noe dritt! Er selv blitt commander men startet på prestige mode
MatsAndreassen Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 er jeg også teit da? Kan godt legge til at jeg bruker martyrdom og eier med det (det er sånn vi gode får kills)
Tå. Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Tar man forbehold om at fienden bruker martyrdom så er det jo ikke så vanskelig å unngå. Gitt at du ikke bruker mye knife da vel å merke. Det er jo ellers sjelden at man står på liket til den du/dine teammates dreper. Kommer jo selvsagt ann på hva map man spiller da og om man spiller dm eller tdm. Har selv lagt opp, men brukte aldri martyrdom. Valgte heller de perksa som gav meg en edge når jeg var i livet. Så ja, martyrdom er for de som ikke stoler nok på sine egne evner med en gunner og må faktisk dø for å drepe noen.
-sparks- Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Om det er realistisk eller ikke kan vel diskuteres, etter min forståelse så er å skyte noen ned er ofte ingen garanti for at de ikke vil avgi ild i retur, spesielt ved lavkaliber våpen. For meg er denne perksen ett irritasjons moment, men det er ingen egentlig problem så lenge du legger til vanen å legge siktet over den som er skutt ett lite sekund også eventuelt sende noen runder i dem. Rødpunktsikte er hjelpsomt her. Spiller bare COD en sjelden gang på lan. Endret 14. juli 2008 av -sparks-
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Syns det er kult med martyrdom, selv om det kan være irriterende, du kan jo skaffe deg martyrdom uten den perksen, bare å trygge G rett før du dør, så slepper du granaten og folk i området blir skadet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå