Gå til innhold

De syv slemmeste tingene man kan gjøre i GTA IV (Linker)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noe jeg personlig synes er kult på GTA IV er å få snuten etter meg, 4-5biler, kjøre et stykke foran de.. Så stoppe, gå ut av bilen og vente til snutebilene kommer og stopper foran meg, så kaste en granat, haha..

Noe annet som er litt kult, er å dra på date med dama på gta, og hente ho med motorsykkel, kjøre i full fart på motorveien eller en annen vei man får høy fart på, så bare kjøre rett inn i bakenden på en bil foran, da flyr dama bakpå LAAAANGT.. hehe

Endret av lasse958
Skrevet (endret)

Forresten, leste denne på en side, altså dette er et utdrag:

"Damene kan du ta med på date. Og om du ikke kjenner så mange damer er det bare å gå på en internettkafe og finne noen kontaktannonser, så er du i gang. Om du selv etter dette ikke kjenner så mange damer, da er det kanskje ikke så mye håp, tenker du. Men fortvil ikke – da klikker du deg bare inn på ”pointclickshipabitch.com” og finner deg en eksotisk postordrebrud."

det jeg da lurte på var, har noen prøvd denne: pointclickshipabitch.com siden??

Noen som har funnet den Mac, apple siden i gta iv egentlig, leste om den her:

http://www.teknonytt.com/?p=782

Endret av lasse958
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-127711
Skrevet

fly høyt opp med helikopter på online med noen andre, så hopper du ut..xD

• 4 uker senere...
Skrevet

det var morsomt å hente en hore, ta henne med til en bro eller bygning og parkere ved kanten, få seg en runde, og etter det så går hora ut og detter utenfor kanten og dør, mwuhahaha

• 3 uker senere...
Skrevet

I en av kommentarene skriver en fyr at folk lager gjenger på multiplayer for å gå rundt og angripe alle de svarte fotgjengerne. Det er temmelig ondt gjort, men bedre at de gjør det i spillet enn i real life. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...