Gå til innhold

Påmelding for dataparty


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal arrangere dataparty, og står litt fast når det gjelder påmelding, registrering og betaling.

Brukte billettservice det siste året, men det er dyrt og dårlig mulighet for plassreservering(?)

Har også brukt partyreg.net, men dette er alt for sårbart mot tullepåmelding..

Har sett på partyticket.net, men jeg må si jeg ikke helt skjønner det, og er redd det kan bli for innviklet for deltagere(?)

 

 

Hva jeg ser etter:

 

Det må være enkelt for deltagere å forstå.

Det må ikke være mulig med tullepåmelding.

Deltagere skal kunne betale enkelt og greit.(hva skal til for å få bruke VISA betaling i grunn?)

Deltager skal kunne reservere plass på et kart over salen, se hva som er opptatt og hvem som sitter der.

Det kan gjerne være et system som oppretter brukere på nettsiden vår, og at de kan logge inn og endre plass om de vil.

Det burde være en admin/crew-login hvor man kan markere deltagere ankommet når de kommer.

Kanskje en måte og gjenkjenne en deltager som skal registrere seg, men det kan vel holde med et referansenummer?

 

Kom gjerne med forslag og løsninger, og hva du skal ha for å fikse noe slikt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det aller billigste og enkleste blir vel å betale via nettbank hvor de merker betalingen med navn.

Det nest billigste blir vel kanskje (merk kanskje da jeg ikke er helt sikker) å betale via Paypal.

 

Og så må du selvfølgelig få noen til å gjøre jobben for deg med å lage denne påmeldingssiden da;)

 

Hvor mange påmeldinger er det snakk om?

Lenke til kommentar
Det aller billigste og enkleste blir vel å betale via nettbank hvor de merker betalingen med navn.

Det nest billigste blir vel kanskje (merk kanskje da jeg ikke er helt sikker) å betale via Paypal.

 

Og så må du selvfølgelig få noen til å gjøre jobben for deg med å lage denne påmeldingssiden da;)

 

Hvor mange påmeldinger er det snakk om?

 

En av rogalands største dataparty's (TCP / The Computer Party) bruker www.geekticket.com

 

tror det henger litt i sammen med billetservice.no men det funker jo greit ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...