Gå til innhold

Konsoller er fortsatt noe dritt...


Xabi2k

Anbefalte innlegg

Her er det enda ett som retter opp feilene som Frank "bloggeren" gjorde

 

Denne forklarer ihvertfall hva som feiler pc generelt!

Men han sier det pcfolkene sier alltid: Grafikken er bedre enn 360/PS3, men dem nevner ikke hvor mye man må ut med :ph34r:

 

"Ta «Oblivion» til PC for eksempel. Du er heldig om spillet bare har krasjet ti ganger den siste uken. Hjelpeforumene til utvikleren Bethesta utvider seg med rekordfart, og et nytt emne havner fort opp i fire, fem sider på bare noen minutter.

 

Folk klager over blåskjermer, lagringsfeil, minneproblemer, lydproblemer, avsluttningsfeil, videoproblemer… Listen fortsetter og fortsetter.

 

Et interessant foruminnlegg foreslår kanskje den beste fiksen: Kjøp spillet til Xbox 360! Det er godt poeng."

 

Denne lo jeg av for det stemmer faktisk, 360 får RROD mens pc får så mye mer!

 

"Det samme kan ikke sies om PC-er. Bare skjermkortet som jevnlig må oppdateres kan koste mye mer enn en konsoll, og det er ikke langt fra det eneste som må byttes ut. Innen gamere har investert i nok RAM og en ny prosessor for å få bukt med flaskehalser, trenger de antagelig et nytt hovedkort." Dette er ren fakta og sannhet vett jeg :D

Eller som dem fleste pcbrukere sier: Trenger kun en oppgradering til 1900kr på den pcen du har allerde så har man en pc som denger konsoller lett :wallbash:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg foreslår at Toman lager en tråd der han informerer oss med hvor mye man faktisk må ut med - i følge han - for å få en grei gaming PC.

 

:)

Hadde det ikke vert digg :innocent: , men er det vitsi når konsollene har toppspillene vi trenger da.. ;)

For meg så kan det koste hva det vil med å få en grei pc, men da må pc bli mye billigere og få mer toppspill, ellers glem det!

 

Og en venn meg av fikk for 6000kr en 360 med kongespillet GTA IV og 32tommers HDTV fra Philips. Nok mere å hente der enn pc vil jeg tro!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...