Gå til innhold

Hvordan for man bilde i Profilen sin på hardware.no?


Anbefalte innlegg

jeg har sett at mange av dere har et bilde ved siden av innlegge deres også til noen så står det hvor de bor osv. jeg lurer på hvordan jeg også for et sånt bilde ved siden av det jeg skriver.

jeg har prøvd å sette inn et sånt bilde men det gikk ikke. hva må jeg gjøre liksom?

 

Håper noen kan hjelpe meg litt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager at den er feil postet, men jeg vet ikke helt hvor den skulle, så jeg tenkte at den passet her, jo jeg mener avataren. jeg har prøvd å lest men jeg finner ikke ut noe særlig, så jeg tenkte jeg skulle spørre noen som har litt peiling da. og det er det sikkert noen som har her også

 

Håper noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar

QUOTE
Beklager at den er feil postet, men jeg vet ikke helt hvor den skulle, så jeg tenkte at den passet her, jo jeg mener avataren. jeg har prøvd å lest men jeg finner ikke ut noe særlig, så jeg tenkte jeg skulle spørre noen som har litt peiling da. og det er det sikkert noen som har her også

Håper noen kan hjelpe meg

 

knønner du virkelig ikke hva du skal gjøre når det står "skriv inn URL til bildet du vil ha som avatar"?? :o

Lenke til kommentar

trykk på "profil" i forum meny og velg deretter bosted, avatar. o.s.v..

 

hent en nettaddresse fra en nett-side og lim den inn under url.

vanskeligere er det ikke..

btw, vet den r flytta nå, men hva har denne med "annet om data" og gjøre?

 

men husk at avataren ikke kan være større enn 50*50 og ikke større en 6kb. måtte skrive dette også

 

mvh

jens

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...