Gå til innhold

digital kabel-tv i leilighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så jeg ringte canal-digital (noe jeg kanskje skulle gjort med en gang), og de sa det var helt greit. Så nå bestilte jeg hd-dekoder (ca 2000 kr engangsbeløp + 300 kr årlig). Jeg trengte ikke å betale noen månedlige beløp, siden huseier betaler dette fra før. Det gikk nesten mistenkelig lett.

Lenke til kommentar

Takk for den informasjonen meaux, jeg har lurt på noe av det samme, eller dvs hva som er polecy for en utleiebolig hos Canal Digital. NRK har jo en mindre hyggelig måte å se dette på, så man må betale NRK lisens med mindre man er familie med utleier.

Så det var i grunn gode nyheter. Her i området har CD i følge nettsiden ikke bygget ut for digital tv, men det rare er at jeg tilsynelatende får inn Viasat4, TV-norge, TV3, og noe lokalgreier via digital tuner i tv apparatet, mens NRK kanalene er svarte (får de inn med bordantenne, men da ikke de andre kanalene) Uansett, da ser det ut til at man kan få HD sendinger for en hyggelig pris når de får bygget ut ferdig i alle fall.

 

Men får du altså den samme grunnpakken digitalt, som den du nå har analogt, eller hva får du egentlig?

Lenke til kommentar

Ja, får digital grunnpakke. Bor veldig sentralt så alle kanaler i grunnpakken skal være tilgjengelig, tror jerg. Jeg er usikker på om dette følger cd sin policy, eller om kisen i telefonen bare var snill med meg. Jeg har klart å snike meg unna nrk foreløpig, men det blir kanskje verre når jeg skal kjøpe meg ny tv. Noen som vet om feks amentio rapporterer nye kjøp til nrk?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Dette gikk bra? Ingen sure overraskelser fra CD etter å ha mottatt kort og dekoder?

 

Det gikk kjempbra faktisk. Har ikke hørt noe mer fra cd.

 

Bestilte ny og fin tv fra amentio som jeg fikk etter et par dager. Dette var i juli og har enda ikke fått brev fra nrk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...