Gå til innhold

AoC: Rerolling:: Demonologist eller Tempest of Set

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå får jeg om ikke lenge de nye PC delene mine men så har jeg ikke så lyst til og fortsette som melee class, jeg har lyst til og være caster! Så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal vælge mellom Demonologist eller Tempest of Set..

Så noen som har noe tips?

Hvilken class har best dps?

Hva er + og hva er - med klassene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

TOS har bedre burst damage enn Demonologist, men i raids(og ja det er guilds som raider i AOC nå) så er det Demonologist som gjør mest skade dette er fordi klassen er mere manaeffektiv og gjør da mere skade over tid. Men så har jo selvfølgelig TOS fordelen at den kan heale da.

Demonologist har også bedre AOE spells.

Faktisk så ligger Demonologist som nr 1 på skade på de fleste raids, ihvertfall de som har postet ut resultatene på det offisielle Conan forumet viser dette.

Hvis du vil spille en klasse som få andre spiller så velger du Demonologist, TOS er det veldig mange av fordi de ble populære da folk fant ut at de var så bra. Men TOS har jo blitt litt nerfa og vi kan vel vente oss at Demonologist blir litt buffa.

Endret av Wowaddict
Skrevet

Kan anbefale ToS sterkt, har en level 52 ToS, ganske moro. Den gjør god damage samtidig så kan den heale godt, tar fint 3-4 mobs på din egen level~ :)

Men startet en Guardian pga jeg liker armoren demmes bedre :-P

Gjest medlem-105082
Skrevet
Du vil ikke spille Demo, tro meg. ToS = Mer dmg, bedre overlevelse og bedre i PvP.

Demonologists er da ikke en dårlig klasse? De har blitt fikset mye på i de siste patchene, og gjør veldig god damage nå.

Skrevet

Hmm, men siden ToS er en prest klasse så er de vel healere i raids og PvP? Det har ikke jeg så veldig lyst til..

Skrevet (endret)

Easy Mode:

Necromancer

Demonologist

Tempest of Set

Medium:

Priest of Mitra

Bear Shaman

Ranger

Hard:

Guardian

Herald of Xotli

Barbarian

Assassin

Realistic:

Dark Templar

Conqueror

Iallefall slik jeg ser på det :p

Så om du vil bare rusle igjennom spillet uten å trenge å bruke taktikk men bare drepe alt du ser uten å gjøre så mye for det, så er det ToS du burde velge. Så faktisk en lvl 67 ToS som drepte 3 stk 74-75 uten å miste noe særlig til HP.

Endret av canavasman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...