Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer: Prosjekt ComBox Ultra, for oss som liker alt i lufta :)


Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg var aktiv i nettverksdelen av forumet, men i kveld har loddebolten og avmantlingstanga virkelig fått kjørt seg hjemme hos meg.

 

Hva sier du til en boks som holder IP66 kravet (tilnærmet vanntett) og som støtter følgende trådløse standarder uten signaltap i koaksialkabler og fungere på lange kabelstrekk? Jeg puttet disse standardene i en enkel og vedlikeholdsfri pakke:

- GSM 900/1800/1900MHz

- Bluetooth 2400MHz

- Wi-Fi 2400MHz

- UMTS (3G) og HSDPA (Super 3G), 2100MHz

 

70mm x 100mm x 70mm (B/L/D) gjør sitt til at det blir kompakt og fint, samt at nydelige hjemmemekka kabler/overganger til externe jumbo-antenner gjør saken enda mere genial. Jeg har enorme krav til kvalitet og det meste overgår fint det beste som er i salg.

 

En slik løsning gir uante muligeter for oss som liker billig nettilgang og som også pleier å "snoke" litt på hva som skjer i lufta rundt oss, men sistnevnte kan vi desverre ikke diskutere høyt om her på forumet, men de som er av den litt kreative typen finner info om slikt på egenhånd ;)

 

Jeg er 75% ferdig med prosjektet og kommer med bilder og forklaringer når jeg har fått det i drift og alt er på plass.

 

EDIT: Sorry for så fancy produktnavn, men barnet må jo ha et navn, dessuten rimte det jo godt i emnetittelen :!:

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...