Jokerpoker Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 (endret) Kjøpte meg CoD 4 for en uke elns siden... morsomt spill, med nais multiplayer... Men for et par dager siden sluttet multiplayern å fungere. det står "iw3mp.exe har sluttet å virke" jeg prøvde på nytt og på nytt men det skjedde ikkeno, og så skjekket jeg support siden og fant en guide... som ikke funket heller. Så har noen her noen tips til meg? eller skal jeg kreve penger tilbake? >_> btw... har windows vista, i tilfelle det har noe med saken å gjøre. Endret 9. juli 2008 av Jokerpoker
L4r5 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Dette er et kjent problem med vista. Har med lyddriverne å gjøre. Prøv å oppdatere de eller å plugge i noe i mikrofoninngang som forrige poster nevner.
Jokerpoker Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Skrevet 10. juli 2008 (endret) så det betyr at jeg kan plugge i hva som helst i mikrofoninngangen? (hodetelefoner etc.) jeg har nemlig ikke noen mikrofon og når jeg fulgte den guiden så oppdaterte jeg lyddriverne også EDIT: puttet hodetelefoner i begge mikrofoninngangene og det funket Takker for svar n_n Endret 10. juli 2008 av Jokerpoker
T-Bear91 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 jeg må ha plugget inn min mikrofon for å få multiplayer til å funke, eller så kræsjer det (vista)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå