Gå til innhold

BK: kirkedør

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg likte det i farger best jeg...og kanskje du kunne rette opp "grunnlinjen " som er en tanke skjev.

RandiA

takk for svar..;)

kan du forklare meg hvordan det gjøres?

Skrevet
Jeg likte det i farger best jeg...og kanskje du kunne rette opp "grunnlinjen " som er en tanke skjev.

RandiA

takk for svar..;)

kan du forklare meg hvordan det gjøres?

Jeg gjør det i Photoshop, vet ikke hvilket redigeringsprogram du bruker.

Da bruker jeg enten målerverktøyet, drar en linje langs en skjev linje i bildet, klikker Bilde/Image og Roter arbeidsområdet-->Vilkårlig.(Og cropper)

Eller jeg oppretter et nytt lag, klikker rediger/Edit-->Transformer-->Roter, og dreier bildet selv, og cropper.

RandiA

Skrevet

Er det virkelig et fargebilde? Det ser mer ut som bruk av selektive farger i et sorthvittbilde. Tar jeg feil der?

De har en del svakheter, men det i rent sorthvitt er best. Men det må seriøst rettes opp. Du har også forsøkt å få for mye med i bildet. Benken tilfører ikke noe som helst i positiv retning, og eksponeringen er ikke helt topp. Jeg tror nok den eneste måten å bruke den døren på er å isolere den fra omgivelsene.

Skrevet (endret)
Er det virkelig et fargebilde? Det ser mer ut som bruk av selektive farger i et sorthvittbilde. Tar jeg feil der?

Det samme trodde jeg da jeg så thumbnailen, men etter å ha åpnet bildet så er det nok ingen tvil om at det er i vanlige farger : )

jeg er enig i det meste som er sagt før. Ellers så er det kanskje lit for hardt sollys som skaper noen unødvendige skygger..

Endret av VegardSK
Skrevet

Ja, jeg ser det nå. Til å skrive den kritikken jeg har kommet med trengte jeg ikke åpne bildene. Svakhetene er så store at jeg ikke hadde behov for å se mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...